Marketing Week - Video, stories και messaging apps ορίζουν το social media marketing

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Συμπεράσματα από το All Things Facebook & Instagram Conference

Video, stories και messaging apps ορίζουν το social media marketing

22 Φεβρουαρίου 2019 | 17:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Events,Social Media

Το content διατηρεί το «σκήπτρο» στα social media, επιστήμη και τεχνολογία, ωστόσο, αποτελούν τον «στρατό» που διασφαλίζει την κυριαρχία του.

Στο συνέδριο All Things Facebook & Instagram ’19 που πραγματοποιήθηκε χθες από το MarketingWeek, καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, Facebook execs αλλά και Facebook Marketing Partners έθεσαν στο επίκεντρο τις συνέργειες που αναπτύσσονται μεταξύ δημιουργικότητας, τεχνολογίας και επιστήμης και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν για «killer content», έδωσαν απαντήσεις σε θέματα measurement, καθώς και πολλά actionable tips για περιεχόμενο που έχει impact σε κάθε στάδιο του funnel.

Αξιοποιώντας ερευνητικά insights από τη νευροεπιστήμη, δόθηκαν λύσεις στα «διλήμματα» Facebook ή Instagram και mega- ή macro- influencers, αλλά και τρόποι με τους οποίους οι marketers μπορούν να «χακάρουν» τον ανθρώπινο εγκέφαλο, ενώ, αντλώντας από τη μελέτη των συναισθημάτων παρουσιάστηκαν τρόποι για τη δημιουργία εμπειριών που μπορούν να επηρεάσουν στην πράξη την καταναλωτική συμπεριφορά.

Παράλληλα, αναλύθηκαν τεχνικές για μεγιστοποίηση του ROI στο Instagram μέσα από πρακτικές αλλαγές, ενώ τονίστηκε η ανάγκη για χρήση thick αλλά και big data για βαθύτερη κατανόηση του κοινού, όπως και για real time, people-based measurement. H άνοδος των stories, η κυριαρχία του video και της mobile-first κατανάλωσης, η στροφή στα messaging apps, καθώς και η ταχεία διάχυση των bots με θετική ανταπόκριση από το κοινό αναδείχθηκαν ως τα σημαντικότερα trends που καθορίζουν ήδη την επικοινωνία στα κοινωνικά δίκτυα. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Marketing Week Online( 22 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778