Ρούχα και παπούτσια τα συχνότερα «δέματα»
Σύμφωνα με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το τμήμα Πωλήσεων της Eurosender, οι δημοφιλέστερες αποστολές από την Ελλάδα προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντίστροφα ήταν ρούχα και παπούτσια σε ποσοστό 41%, φαγητό (ελαιόλαδο, μέλι κ.ά.) με 22% και είδη σπιτιού σε ποσοστό 18%.

Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί αυτών των πακέτων είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η Eurosender, η online πλατφόρμα door-to-door αποστολών σε χώρες της ΕΕ που προσφέρει η εταιρεία σημείωσε 97% αύξηση πωλήσεων την χρονιά που πέρασε. Χαρακτηριστικό είναι ότι από πέρσι τον Νοέμβριο η επισκεψιμότητα στο site της Eurosender αυξήθηκε κατά 173%. Βάσει προβλέψεων της εταιρείας, οι πωλήσεις αναμένεται να σημειώσουν ανάπτυξη μεγαλύτερη του 150% μέσα στο 2019, ενώ λόγω αυτών των επιδόσεων η Eurosender προχωράει σε 35% μείωση του κόστους των υπηρεσιών της.