Εργαλείο για την ενίσχυση της συμμόρφωσης με τον GDPR
O IAB Europe ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Consent Management Platform (CMP) Validator, ενός εργαλείου που επαληθεύει εάν ο κώδικας CMP συμμορφώνεται με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα πρωτόκολλα του Transparency & Consent Framework του IAB Europe.

Το Framework του IAB Europe είναι ένα cross-industry πρότυπο για την επεξεργασία δεδομένων των χρηστών από τρίτα μέρη πάνω στη βάση των κανονισμών του GDPR. Το CMP Validator έχει αναπτυχθεί από την Media Trust, υποστηρίζει πλατφόρμες που έχουν εγγραφεί στο Framework του IAB Europe και θα είναι διαθέσιμο από την 1η Οκτωβρίου. Οι εκδότες και οι tech vendors χρησιμοποιούν CMPs για να προσφέρουν διαφάνεια και να συλλέγουν, αποθηκεύουν και –όπου είναι εφικτό- να μοιράζονται πληροφορίες συγκατάθεσης σε όλο το φάσμα του διαφημιστικού οικοσυστήματος, με σκοπό τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τον GDPR (General Data Protection Regulation). Σήμερα, πάνω από 150 αντίστοιχες πλατφόρμες είναι εγγραμμένες στο Framework του IAB και εμπίπτουν σε δύο κατηγορίες:
1) Αυτές που προσφέρονται για χρήση από πολλούς διαφορετικούς εκδότες και
2) αυτές που αναπτύσσονται in-house από τους publishers. Η αποτυχία μιας πλατφόρμας CMP να αναγνώσει και να καταγράψει με ακρίβεια τις επιλογές των καταναλωτών, θα είχε ως αποτέλεσμα όχι μόνον οικονομικές κυρώσεις για τους publishers και τους tech vendors, αλλά και τη μείωση των εσόδων των publishers.