Κύρια προτεραιότητα η χρήση για ad targeting και audience segmentation
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι marketers μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη (AI), ωστόσο μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η στόχευση και το segmentation είναι οι πιο διαδεδομένες χρήσεις της αναδυόμενης αυτής τεχνολογίας.

Σε έρευνα που έγινε τον Μάιο από το Econsultancy και την MediaMath σε 400 επαγγελματίες του digital advertising παγκοσμίως, σχεδόν το 50% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί ήδη την Τεχνητή Νοημοσύνη γι’ αυτούς τους σκοπούς. Μόνον το ένα πέμπτο δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το AI για audience targeting και segmentation. Σε άλλη έρευνα που έγινε από την Winterberry Group και την Data & Marketing Association (DMA) τον Ιανουάριο του 2018 σε 450 διαφημιζόμενους, εκδότες και tech developers στη Βόρεια Αμερική, το 62% δήλωσε ότι η βελτίωση του audience segmentation για την καλύτερη υποστήριξη του ad targeting είναι μία από τις κυριότερες προτεραιότητες όσον αφορά στο campaign management.

Με βάση το δεδομένο αυτό, είναι λογικό το γεγονός ότι μεγάλες εταιρείες όπως Nielsen, IBM και Salesforce επενδύουν εκατομμύρια σε προϊόντα Τεχνητής Νοημοσύνης, που αυτοματοποιούν τη δημιουργία audience segments για τους marketers. Περίπου 4 στα 10 από τα στελέχη που συμμετείχαν στην έρευνα του Econsultancy δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση του media spend.

Αυτή είναι άλλη μία εφαρμογή AI που βρίσκει όλο και μεγαλύτερο έδαφος μεταξύ των marketers, καθώς οι πλατφόρμες από την πλευρά της ζήτησης προσθέτουν χαρακτηριστικά AI για να αυξήσουν την πιθανότητα μία δεδομένη προγραμματιστική προσφορά να κερδίσει τη δημοπρασία. Τα προϊόντα AI απαιτούν σημαντικές επενδύσεις. Ωστόσο, η ανάπτυξη της εν λόγω τεχνολογίας δεν πρόκειται να επιβραδύνει. Σε άλλη έρευνα 433 στελεχών σε Δ. Ευρώπη και ΗΠΑ που έγινε από την Forrester Consulting, σχεδόν το 50% ανέφερε ότι σχεδιάζει να προχωρήσει σε σημαντική επένδυση στο AI τον επόμενο χρόνο.
(Πηγή: emarketer.com)