Σύμφωνα με έρευνα των PayPal και Ipsos
Το διεθνές online shopping αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς ανάμεσα σε 31 χώρες που συμμετείχαν στην Έρευνα Διασυνοριακών Καταναλωτών 2018 των PayPal και Ipsos, περίπου το 55% των διαδικτυακών καταναλωτών παραδέχθηκε ότι πραγματοποιεί online αγορές από ξένα e-shops.

Τα πλέον δημοφιλή προϊόντα που αγοράστηκαν διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης (68%), ενώ ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (53%) και τα παιχνίδια (53%). «Στην PayPal, και εμείς διαβλέπουμε ξεκάθαρα την τάση αυτή – η ετήσια ανάπτυξη του όγκου διασυνοριακών πληρωμών, με διεθνείς online αγορές στη δική μας πλατφόρμα, αυξήθηκε κατά 49% από το Α’ τρίμηνο του 2016 στο Α’ τρίμηνο του 2018», σχολιάζει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Σύμφωνα με την έρευνα, η πραγματοποίηση αγορών μέσω φορητών συσκευών αποτελεί μια ανερχόμενη τάση, αγγίζοντας μάλιστα περίπου το μισό του συνολικού όγκου αγορών σε μερικές από τις χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό του κόσμου, όπως η Κίνα. Στην Ελλάδα, αφορά το 25%.

Κατά τη διασυνοριακή δραστηριότητά τους, οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά και περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%). Στον αντίποδα, οι κορυφαίες ξένες αγορές, όπου πουλάνε οι έλληνες έμποροι, σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, είναι οι ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Γαλλία. Οι κύριες κατηγορίες ειδών και υπηρεσιών προς πώληση από έλληνες εμπόρους περιλαμβάνουν τα ταξίδια, λοιπές υπηρεσίες, είδη ένδυσης/μόδας, υπηρεσίες ιστοσελίδων και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.