Στον τομέα της Επαυξημένης Πραγματικότητας
Η L'Oreal και η ModiFace - εταιρεία AR και ΑΙ που εξαγοράστηκε πρόσφατα από τη L'Oreal - ανακοίνωσαν μακροχρόνια συνεργασία με το Facebook για τη δημιουργία εμπειριών επαυξημένης πραγματικότητας μέσω των δυνατοτήτων Facebook Camera.

Η ModiFace και το Facebook σκοπεύουν να προσφέρουν για πρώτη φορά εμπειρίες δοκιμής μακιγιάζ σε περιβάλλον AR, από τις παγκόσμιες μάρκες ομορφιάς που εντάσσονται στο portfolio της L’Oreal, όπως Maybelline, L’Oreal Paris, NYX, Lancome, Giorgio Armani, YSL, κ.α. Η πρώτη εμπειρία θα λανσαριστεί από το NYX Professional Makeup στα τέλη Αυγούστου. «Αυτή η ουσιαστική συνεργασία είναι πολύ σημαντική για τη ModiFace. Είναι ένας υπέροχος νέος τρόπος για να ανακαλύψει κανείς τα προϊόντα και τις μάρκες της L’Oreal μέσω από πολύ ρεαλιστικές και ουσιαστικές εμπειρίες ομορφιάς», δήλωσε ο Parham Aarabi, Διευθύνων Σύμβουλος και Iδρυτής της ModiFace.