Ανάθεση πλάνου digital προώθησης και επικοινωνίας των προϊόντων της
Η Barilla επέλεξε κατόπιν σχετικού spec τη διαφημιστική εταιρεία 4WiseMonkeys ως το νέο agency που θα αναλάβει το στρατηγικό πλάνο digital προώθησης και επικοινωνίας των προϊόντων της.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών εγκαινιάστηκε με την καμπάνια «Master Class» με τον Chef Πάνο Ιωαννίδη. Στο πλαίσιο αυτής της καινούργιας καμπάνιας, το κοινό μπορεί με μερικά πολύ απλά βήματα, να γίνει Master of Pasta, απο την άνεση του σπιτιού του. Μπαίνοντας στο www.barillamasterclass.gr, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει 3 Master Class του Πάνου Ιωαννίδη και να μάθει τα πάντα γύρω από την τέχνη των ζυμαρικών.

Ta Master Class videos ξεκλειδώνονται διαδοχικά και στη συνέχεια ο χρήστης τεστάρει τις γνώσεις που μόλις απέκτησε για να αποκτήσει το δικό του Master of Pasta δίπλωμα, υπογεγραμμένο από τον Chef. Όλοι οι Masters of Pasta μπαίνουν στην κλήρωση για να συμμετάσχουν σε ένα Live Master Class με τον Πάνο Ιωαννίδη, με το οποίο θα κορυφωθεί η ενέργεια. Η καμπάνια υποστηρίζεται με ένα πλούσιο επικοινωνιακό πλάνo με dedicated social media content σε Facebook, Instagram, αλλά και στο YouTube (prerolls, stories, carousels & video/animated formats).