Προβλέψεις της Forrester αναθεωρούνται για το 2019 έναντι του 2021
Το mobile θα αντιστοιχεί στο 86% της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης έως το 2022, προβλέπει νέα μελέτη της Forrester.

Η επικράτηση των κινητών συσκευών ως διαφημιστικού μέσου θεωρείται πλέον αδιαμφισβήτητη, ωστόσο, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία της μελέτης που δείχνουν ποιοι θα είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι εντός του mobile περιβάλλοντος. Το mobile search και το mobile social θα εξακολουθήσουν να αποτελούν κύριους παράγοντες ανάπτυξης της διαφημιστικής απορρόφησης στο mobile, ωστόσο, η μελέτη προβλέπει ότι το 2019 τα social media θα ξεπεράσουν το mobile search ως το μεγαλύτερο mobile διαφημιστικό κανάλι, στις ΗΠΑ.

Χαρακτηριστικό της εκρηκτικής ανάπτυξης του mobile social είναι το γεγονός ότι προηγούμενη εκτίμηση της Forrester θεωρούσε ότι κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε πριν το 2021. Στις αιτίες της ανάπτυξης αυτής, η Forrester εντοπίζει την ανάπτυξη του μέσου όρου εσόδων ανά χρήστη. Το Facebook για παράδειγμα, είδε πέρυσι 37% αύξηση στη μέση μηνιαία δαπάνη ανά χρήστη σε ΗΠΑ και Καναδά.  Αντίθετα, η αύξηση του αριθμού χρηστών θεωρείται μικρότερης σημασίας παράμετρος, λαμβάνοντας υπόψη το ποσοστό 6% που κατέγραψε πέρυσι.

Παράλληλα, σε σύγκριση με το display, το social κανάλι θεωρείται πολύ πιο ισχυρό στις κινητές συσκευές. Το mobile αντιστοιχεί στο 88% της social δαπάνης, σε σύγκριση με το 53% του display. Τα παραπάνω αποδίδονται εν μέρει στο γεγονός ότι το social ωφελείται από το format του news feed, μέσα από το οποίο τα banners και μεμονωμένα video ads αποδίδονται καλύτερα στο mobile περιβάλλον. Ωστόσο, η έρευνα τονίζει ότι το mobile search δεν πρόκειται να εξαφανιστεί και ήταν το μεγαλύτερο mobile διαφημιστικό κανάλι το 2017 με 20,6 δις δολάρια δαπάνης, δηλαδή 44% της συνολικής αγοράς.
(Πηγή: www.mediapost.com)