Στόχος η προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό
Με στόχο την καθιέρωση της Αθήνας ως τον πλέον ανερχόμενο citybreak προορισμό στην Ευρώπη, ο δήμος Αθηναίων, μέσα από το Athens Tourism Partnership, ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ξεκίνησε ήδη ψηφιακή καμπάνια για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό, που παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard. Την καμπάνια, που εστιάζει στη γαλλική αγορά, παρουσίασαν ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, η Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα της Mastercard Άσπα Παλημέρη και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός.

Η Άσπα Παλημέρη ανέφερε: «Με αυτή την καμπάνια θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν». Η ψηφιακή καμπάνια, η οποία ξεκίνησε στην αγορά της Γαλλίας, με τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders», προωθεί τρείς βιωματικές εμπειρίες «ανεκτίμητης αξίας» στην πόλη.