Αξιοποίηση των αποτελεσμάτων για τον επανασχεδιασμό του site
Με στόχο να ανταποκριθεί στην ανάγκη για συνεχή βελτίωση των εμπορικών αποτελεσμάτων του, η ομάδα στρατηγικού σχεδιασμού της Generation Y εντόπισε την ανάγκη ανανέωσης της εικόνας του Pharmacy295.gr.

Με αφετηρία αυτή την στρατηγική επιλογή, η ομάδα Market Research της Generation Y εκπόνησε πρωτογενή, ποσοτική έρευνα αγοράς για το Pharmacy295.gr. H έρευνα ανέδειξε τα χαρακτηριστικά των πελατών της ηλεκτρονικής επιχείρησης και το ποσοστό της ικανοποίησής τους τόσο σε επίπεδο παρεχόμενων προϊόντων, όσο και σε επίπεδο User Interface – User Experience. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν οδήγησαν σε σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τα ποιοτικά και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών, πάνω στα οποία στηρίχθηκε ο επανασχεδιασμός και η αναβάθμιση της εικόνας του Pharmacy295.gr.