Marketing Week - Στις 27 Απριλίου το Programmatic Advertising Conference’18

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Διεθνείς keynote speakers από brands, agencies και publishers θα καλύψουν τελευταίες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές

Στις 27 Απριλίου το Programmatic Advertising Conference’18

14 Μαρτίου 2018 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Στις 27 Απριλίου θα λάβει χώρα το ετήσιο συνέδριο Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που διοργανώνει το Marketing Week στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Δεδομένων των σημαντικών μεταβολών στο συγκεκριμένο αντικείμενο, τόσο διεθνώς όσο και στην ελληνική αγορά, το συνέδριο θα εστιάσει στις κύριες τάσεις και πρόσφατες εξελίξεις, αλλά και σε καινοτόμες υπηρεσίες και βέλτιστες πρακτικές, τόσο από το «buy side» (brands & agencies) όσο και από το «sell side» (publishers & platforms). Θα εξετάσει αναλυτικά ζητήματα κάλυψης και στόχευσης, άντλησης και ανάλυσης δεδομένων (ειδικά στη GDPR εποχή), δημιουργικών και τεχνικών δυνατοτήτων, κόστους, μέτρησης αποτελεσματικότητας αλλά και ευρύτερα θέματα ποιότητας όπως τα viewability, ad fraud και brand safety.

Οι διεθνείς ειδήμονες που έχουν ήδη επιβεβαιώσει την παρουσία τους στο συνέδριο είναι οι Chris Clarke (Chief Creative Officer / International, DigitasLBi), Simon Halstead (Chairman of Programmatic Committee, IAB Europe), Lei Sorvisto (Audience & Brand Director, Autotrader UK), Emma Burnham (Head of Biddable Media, iCrossing UK) και Filippo Davanzo (Head of Digital Business and Marketing, La Repubblica / La Stampa). Οι keynote ομιλητές, όλοι ανώτατα στελέχη από κορυφαίους διεθνείς οργανισμούς, θα πλαισιωθούν από ειδήμονες της ελληνικής αγοράς που θα μιλήσουν για την εγχώρια εμπειρία, τις προκλήσεις και τις δυνατότητες για Marketers, Agencies και Publishers στην Ελλάδα.

Marketing Week Online( 14 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778