Ως Digital Product & Content Strategist
Η Σοφία Λιλίτση εντάχθηκε στο δυναμικό της DPG Digital Media ως Digital Product & Content Strategist, ενισχύοντας με την προϋπηρεσία της στη στρατηγική ανάπτυξης και στην παραγωγή δημιουργικού ψηφιακού περιεχομένου το Creative Hub του ομίλου.

Η περαιτέρω ενδυνάμωση του συγκεκριμένου Unit αποδεικνύει τη βαρύτητα που δίνει η DPG Digital Media στην παραγωγή ποιοτικού πρωτογενούς περιεχομένου, θέτοντάς το έτσι έναν από τους βασικούς στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια. Ο κ. Μπόμης, Γεν. Δ/ντης της DPG Digital Media, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή τη νέα συνεργασία και είμαστε σίγουροι ότι η κα Λιλίτση θα ενισχύσει περαιτέρω την έμπειρη ομάδα του Creative Hub unit. Όλοι πλέον γνωρίζουμε στον χώρο των Media ότι η διάθεση ποιοτικών και δημιουργικών εμπορικών λύσεων αποτελεί μονόδρομο ανάπτυξης και συνεπώς από την πλευρά μας συνεχώς επενδύουμε προς αυτήν την κατεύθυνση, τόσο σε κατάλληλους συνεργάτες όσο και σε τεχνολογικό εξοπλισμό».