Συζητά με 2-3 creative Agencies
Σε διαδικασία ανάθεσης των παγκόσμιων marketing πρακτικών του σε 2 ή 3 δημιουργικά agencies βρίσκεται το LinkedIn, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Η πλατφόρμα συνήθιζε να διατηρεί μια μεγάλη λίστα creative συνεργατών στο roster της, την οποία φαίνεται να επιθυμεί να μειώσει σε σημαντικό βαθμό. Σύμφωνα με πληροφορίες, το αμερικάνικο επαγγελματικό social network βρίσκεται σε επικοινωνία με τουλάχιστον 5 agencies, κάποια από τα οποία θα απορριφθούν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Εκπρόσωπος του LinkedIn ανέφερε σχετικά: «Το μοντέλο μας εξαρτάται από agency partners που εμπιστευόμαστε, σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε με νέους συνεργάτες, καθώς νέα projects εμφανίζονται και η επιχείρησή μας χρειάζεται να εξελιχθεί». (Πηγή: AdWeek)