Για το ερευνητικό πρόγραμμα Horizon 2020
Στο ερευνητικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Horizon 2020 συμμετέχουν η Ikea Greece του ομίλου Φουρλή, σε συνεργασία με την Qivos (πρώην Cloudbiz), marketing technology agency, αναπτύσσοντας τεχνολογία και λύσεις που σχετίζονται με το real-time proximity marketing και επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, την ώρα που αυτοί βρίσκονται στο φυσικό κατάστημα.

Στο πλαίσιο του Horizon 2020 και του ειδικού προγράμματος CloudDBAppliance, η Qivos, σε συνεργασία με την Ikea για τα καταστήματα της εταιρείας στην Ελλάδα, έχει αναλάβει τον σχεδιασμό μίας τεχνολογικά προηγμένης πλατφόρμας η οποία θα επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένων προσφορών με γρήγορη ανάλυση τεράστιου όγκου δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας και της παράλληλης χρήσης beacons στα καταστήματα, οι υπηρεσίες loyalty management γίνονται proactive με τη χρήση real-time analytics. Οι καταναλωτές πλέον θα μπορούν να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις για loyalty παροχές, τη στιγμή που βρίσκονται μέσα σε ένα κατάστημα με βάση το καλάθι τους εκείνη τη στιγμή, το προφίλ τους και τις προτιμήσεις τους.