Για την Κεντρική, ΝΑ Ευρώπη και Μ. Ανατολή, σύμφωνα με την TailWind
Η Tailwind, εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του ThinkDigital group (TDG), παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA», η οποία καταγράφει τις απόψεις διαφημιζόμενων και εκδοτών για τις προκλήσεις και ευκαιρίες του Programmatic.

Σύμφωνα με τα βασικά αποτελέσματα για την Κεντρική και Α. Ευρώπη, οι αγορές περνούν από την κατανόηση στην υιοθέτηση του Programmatic Trading, καθώς πάνω από 86% των ερωτηθέντων δηλώνουν πως έχουν «πολύ καλή» ή «άριστη» κατανόηση του Programmatic Advertising και των τακτικών του, ενώ το 80% το έχει ήδη εισάγει στον οργανισμό. Display και Mobile εξακολουθούν να έχουν κυρίαρχη θέση, με βαθμό υιοθέτησης άνω του 91% και του 89% αντίστοιχα, ενώ αναγνωρίζονται οι ευκαιρίες χρήσης νέων formats, όπως Outstream Video και Native.

Το Brand safety καταγράφεται ως βασικό σημείο προβληματισμού για εκδότες και διαφημιζόμενους και αναμένεται να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο για την περαιτέρω ανάπτυξη του Programmatic Trading. Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την πλειοψηφία των αγοραστών (39,5%) και εύρεση της ισορροπίας μεταξύ direct πωλήσεων και προγραμματικών ευκαιριών για τους εκδότες (47%), καταγράφονται ως οι πρωτεύοντες παράγοντες που θα ξεκλειδώσουν την περαιτέρω ανάπτυξη. Τέλος, η έρευνα αποτυπώνει αισιοδοξία για το 2017, με 49,2% των εκδοτών και 42,9% των αγοραστών να δηλώνουν πως αναμένουν πάνω από 10%  εσόδων και budget σε Programmatic Trading αντίστοιχα.

Δείτε την έρευνα εδώ