Η Generation Y ανέλαβε, μεταξύ άλλων, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ψηφιακής στρατηγικής και επικοινωνίας του brand L’ Erbolario.

Η διεθνής εταιρεία φυτικών δερμοκαλλυντικών L’Erbolario, έκανε την επίσημη εμφάνισή της στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2016. Με έμφαση στη διαχείριση όλων των digital assets και με key channel το Facebook, η Generation Y πέτυχε αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand στο πρώτο εξάμηνο της συνεργασίας τους. Ενδεικτικά, δημιούργησε το microsite «Tree of beauty», ένα digital activation με σκοπό τη διάδοση του μηνύματος «Φύση, η πηγή της ομορφιάς» που αποτελεί μέρος του eco-friendly χαρακτήρα και της φιλοσοφίας της L’Erbolario. Η συνεργασία ανανεώθηκε για ακόμα 6 μήνες.