Δράση ευαισθητοποίησης για τη νόσο κοιλιοκάκη
Με αφορμή τον μήνα Μάιο ως μήνα παγκόσμιας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού και των επαγγελματιών υγείας για τη νόσο κοιλιοκάκη, η Γατίδης Fresh σχεδίασε και ανακοίνωσε τη δράση #stirizoumeleonida.

Η δράση έχει σαν στόχο να στηρίξει οικονομικά για τον επόμενο χρόνο με υποτροφία -η οποία θα προκύψει από τις πωλήσεις των προϊόντων χωρίς γλουτένη Γατίδης Fresh- την προσπάθεια του Λεωνίδα Αλυγιζάκη, αθλητή της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας Ιστιοπλοΐας στην Ολυμπιακή κατηγορία Laser Standard, ο οποίος πάσχει από τη νόσο κοιλιοκάκη. Η εταιρεία στοχεύει επίσης στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού, πως όσοι πάσχουν από τη νόσο κοιλιοκάκη μπορούν να πρωταγωνιστήσουν και να διακριθούν όπως ο Λεωνίδας Αλυγιζάκης. Η δράση έχει την υποστήριξη του συλλόγου «δράση για την κοιλιοκάκη».