Marketing Week - The Year Ahead 2017 | Tech Solutions Providers

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

The Year Ahead 2017 | Tech Solutions Providers

24 Απριλίου 2017 | 17:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News

"Συνολική αύξηση των ψηφιακών Μέσων, με συρρίκνωση του μεριδίου των τοπικών εκδοτών". "Αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη δημιουργία engagement σε πραγματικό χρόνο". "Αμφισβήτηση της αποτελεσματικότητας στην αποσπασματική χρήση καναλιών". Πρόκειται για ορισμένες μόνο από τις βασικές τάσεις που η αγορά αναμένει να εξελιχθούν το 2017, τάσεις που αποτυπώνονται μέσα από τις απόψεις κορυφαίων ανωτάτων στελεχών της αγοράς.

Οδυσσέας Ντότσικας, Managing Director & Founder, TDG
«Μείωση του μεριδίου των τοπικών εκδοτών»

Η πορεία του έτους θα εξαρτηθεί από τις οικονομικές και πολιτικές συνθήκες στην Ελλάδα και στον κόσμο, με πρώτο σταθμό το κλείσιμο της τρέχουσας αξιολόγησης και την επιστροφή στην κανονικότητα. Όσον αφορά στα ψηφιακά Μέσα, θα δούμε συνολική αύξηση με περαιτέρω όμως συρρίκνωση του μεριδίου αγοράς των τοπικών εκδοτών και αύξηση του μεριδίου της Google και του Facebook με ό,τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό για τις διαφημιστικές επιλογές της τοπικής αγοράς.

Αυτοματοποίηση και διαφοροποίηση μέσω δημιουργικότητας
Το 2017 θα είναι η χρονιά που θα εδραιωθούν οι δύο φαινομενικά αντίρροπες τάσεις στο κλάδο μας: Αυτοματοποίηση: Καθιέρωση του Programmatic Advertising ως του κύριου τρόπου αγοράς διαφημιστικού χώρου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη νέων πιο αποτελεσματικών διαφημιστικών video formats και καλύτερη στόχευση. Διαφοροποίηση μέσω της δημιουργικότητας: Περαιτέρω έμφαση σε content driven μορφές διαφήμισης και αντίστοιχα εκτενή χρήση native μορφών διαφήμισης για την προώθηση των ενεργειών αυτών.

Engagement σε πραγματικό χρόνο
Το 2017 θα δούμε τις πρώτες ενέργειες που ουσιαστικά αξιοποιούν τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να δημιουργήσουν engagement σε πραγματικό χρόνο μεταξύ brand και καταναλωτή και συνδυάζουν αρμονικά online και offline πρακτικές. Οι ενέργειες αυτές θα ανοίξουν ένα νέο κύκλο συζήτησης για τον τρόπο που πλανάρουμε, υλοποιούμε, μετράμε και αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα τέτοιων ενεργειών και θα θέσουν ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα της αποσπασματικής χρήσης των διαφόρων καναλιών.

Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος, ATCOM
«Το e-commerce οδηγεί τις εξελίξεις»

Το 2017 θα είναι και πάλι η χρονιά του e-commerce, χωρίς αυτό να περιορίζει την ανάπτυξη άλλων κλάδων της Επικοινωνίας – η διαφορά είναι πως το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αυξηθεί ανεξαρτήτως (δυσμενούς ή ευμενούς) οικονομικής συγκυρίας. Το κύριο ερωτηματικό είναι εάν τούτο θα προέλθει κυρίως από το επόμενο βήμα παικτών που ήδη δραστηριοποιούνται ενεργά ή από νέα εγχειρήματα.

Τα digital agencies πλαισιώνουν τη συνολική στρατηγική
Αντίστοιχα, πλέον κομβικός θα αναδειχθεί ο ρόλος των digital agencies που πλέον ξεπερνά την απλή εφαρμογή λύσεων τεχνολογίας αλλά πλαισιώνει τη συνολική στρατηγική του πελάτη. Η ανάγκη για καθοδήγηση, για στρατηγικούς συνεργάτες που παρέχουν έγκυρες συμβουλευτικές υπηρεσίες αυξάνεται – όμως παράλληλα ανεβαίνει και ο πήχης των προσδοκιών και αυτό θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε ένα «ξεκαθάρισμα» της αγοράς.

Εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια φυσικού και ψηφιακού κόσμου
Τέλος, η δημιουργία εμπειριών θα παίξει καθοριστικό παράγοντα το ’17 – «έξυπνων» εμπειριών που θα ξεπερνούν τα στενά όρια του ψηφιακού ή του φυσικού κόσμου και θα απευθύνονται στον κάθε πελάτη προσωπικά.  Είναι ενδεχομένως νωρίς για να περιμένουμε άμεσα δυναμική ανάπτυξη του Internet of Things αλλά θα δούμε τα πρώτα αξιοσημείωτα βήματα – το ίδιο και στη διάσταση του Digital Transformation, δηλαδή τη ριζική αναδιάρθρωση στην ίδια την επιχείρηση, που μεταφράζεται σε αλλαγή παραδοσιακών μοντέλων, κατάρριψη καθιερωμένων σιλό και νέα κατανομή ρόλων εντός του οργανισμού.

Σπύρος Παπαγεωργίου, Founder & Managing Partner, Adweb
«Native, video, programmatic & data intelligence οι κύριοι οδηγοί ανάπτυξης»

Δυο σταθερά και ταυτόχρονα έκτακτα γεγονότα περιμένουμε κάθε χρονιά να επηρεάσουν την ψηφιακή αγορά: Μια κάποια αξιολόγηση και εκλογές. Σε αυτό το πλαίσιο, της σταθερής αστάθειας, κάθε πρόβλεψη, και ειδικά για το μέλλον, είναι άτοπη. Όμως η ψηφιακή διαφημιστική αγορά δείχνει σημεία υγείας και παραμένω αισιόδοξος. Native, video, programmatic, data intelligence και οι τεχνολογίες που τα υποστηρίζουν είναι οι κύριοι οδηγοί ανάπτυξης για το έσοδο σχηματίζοντας δυο άκρα στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά. Στο ένα άκρο θα έχουμε αυτούς που υιοθετούν σε μεγάλο βαθμό τις νέες τάσεις και επενδύουν στην καινοτομία ενώ στο άλλο αυτούς που συντηρητικά θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα κεκτημένα χωρίς καμία επένδυση. Οι τελευταίοι θα δουν, αν δεν βλέπουν ήδη, σημαντική πτώση ενώ οι υπόλοιποι θα απολαύσουν μεγαλύτερους βαθμούς ανάπτυξης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Είναι γεγονός ότι οι περιοχές γύρω από την τεχνολογία, το innovation και τη δημιουργικότητα θα δώσουν το συγκριτικό πλεονέκτημα στις εταιρίες του χώρου μας.

Αυξανόμενη ζήτηση για αξιοπιστία
Αυτό που θα χαρακτηρίσει την χρονιά που έρχεται στην ψηφιακή διαφήμιση θα είναι η αυξανόμενη ζήτηση για αξιοπιστία. Ο κλάδος πάσχει από μειούμενη εμπιστοσύνη και νομίζω ότι τα θεσμικά μέρη πρέπει να επενδύσουν στην αντιστροφή αυτής της τάσης. Η πολυπλοκότητα, το τεχνολογικό υπόβαθρο αλλά και η εκρηκτική ανάπτυξη του κλάδου είναι οι συνθήκες που προκάλεσαν αυτό το φαινόμενο. Με χαρά βλέπω διαφημιζόμενους αλλά και διαφημιστικές εταιρείες να ενδιαφέρονται όλο και πιο πολύ για αυτό το θέμα και να ζητούν αξιόπιστους συνεργάτες. Η Adweb  επενδύει σημαντικά πάνω σε αυτή την περιοχή, σε κάποιες περιπτώσεις η επιλογή αυτή επιφέρει απώλεια σημαντικού εσόδου, όμως πιστεύουμε ότι είναι ο μοναδικός τρόπος για να επιτύχουμε. Η αξιοπιστία των μετρήσεων, των στατιστικών, των εφαρμογών και συνολικά όλων των πρακτικών του digital trading πιστεύω ότι θα αποτελέσει το νόμισμα της αγοράς πολύ σύντομα.
 
Απευκταία πρόβλεψη η επιπλέον φορολόγηση στην online διαφήμιση
Φοβάμαι ότι θα είναι μια αρνητική πρόβλεψη με την έννοια ότι εκτιμώ ότι το 2017 θα δούμε επιπλέον φορολόγηση στην online διαφήμιση. Το γεγονός αυτό θα είναι καταστροφικό για τρεις λόγους α) Θα αυξήσει την φορο-αποφυγή β) Θα ευνοήσει τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με φορολογική έδρα εκτός Ελλάδος γ) θα δυναμιτίσει έναν αναπτυσσόμενο κλάδο από τους λίγους που απέμειναν στην Ελληνική οικονομία.


Κατεβάστε την ειδική έκδοση (PDF)

Marketing Week (T. 0017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778