Με πολύτιμα insights διεξήχθη το eCommerce Conference 2017
Θετική είναι η εκτίμηση για την πορεία ανάπτυξης του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, με την εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή να αυξάνεται, όμως η ανάγκη για data από τις επιχειρήσεις και τα brands είναι μεγάλη. Αυτά, ανάμεσα σε άλλα, αναφέρθηκαν στο eCommerce Conference 2017, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017.

Το συνέδριο, τη διοργάνωση του οποίου είχε το Marketing Week υπό την Αιγίδα του GR.EC.A., άνοιξαν με τους χαιρετισμούς τους ο Πάρης Κορωναίος, Γενικός Διευθυντής GRECA., Δημήτρης Αυλωνίτης, Συνεργάτης ΓΓΕΠΚ και Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής, ACS, ενώ παρακολούθησαν πάνω από 200 στελέχη. Στους ομιλητές ήταν και διεθνή στελέχη από εταιρείες κολοσσούς, όπως ο Matt Komorowski, General Manager, Northern & Central Europe της PayPal, ο Robin Phillips, ex Director of Omnichannel της Boots και ο Ilya Kretov, General Manager, Russia & Emerging Europe του eBay. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η παρουσίαση του καθηγητή Γιώργου Δουκίδη σχετικά με ελληνικά cases εταιρειών-disruptors στον κλάδο τους και του Πάρη Κορωναίου σχετικά με το Σήμα Αξιοπιστίας.

Σημαντικές πληροφορίες παρείχαν και οι παρουσιάσεις του Γιώργου Μπουκίδη και της Έλιας Χάραρη σχετικά με τις λύσεις της ACS, του Άλεξ Καραγεώργη της TDG γύρω από τη σημασία του περιεχομένου, του Αναστάσιου Σπανίδη της Generation Y περί digital transformation, του Γιώργου Μοιρώτσου, ContactPigeon, γύρω από το customer-centric marketing και της Σοφίας Αναδιώτου, Moosend, για e-mail marketing. Η Σ. Πρωτονοταρίου παρουσίασε ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας της Trueberries, ενώ ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος GR.EC.A., παρουσίασε ένα interactive quiz στο οποίο συμμετείχε και το κοινό. Περισσότερα για το eCommerce Conference 2017 σε αναλυτικό ρεπορτάζ στο Marketing Week.