Το Marketing Week διοργανώνει το eCommerce Conference 2017, την Πέμπτη 23 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy. Πρόκειται για το ετήσιο συνέδριο που συγκεντρώνει κάθε χρόνο κορυφαία ονόματα της διεθνούς και της ελληνικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου, προκειμένου να συζητήσουν τα σημαντικότερα θέματα που τους απασχολούν σήμερα και να μοιραστούν έμπνευση και γνώση.
H βασική θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται πάνω σε τρεις άξονες: Τάσεις και προκλήσεις για το eshop του μέλλοντος, Performance και Επέκταση σε Ελλάδα και εξωτερικό.

All star keynote speakers
Οι διεθνείς ομιλητές του συνεδρίου εκπροσωπούν μερικούς από τους σημαντικότερους σήμερα παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, από το eBay ο Ilya Kretov, General Manager, Russia & Emerging Europe, και υπεύθυνος και για την ελληνική αγορά, θα προτείνει λύσεις για επέκταση των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω eBay, ενώ παράλληλα θα μιλήσει για τον ρόλο των εξαγωγών για την ευρύτερη οικονομία και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και θα αναδείξει τους κορυφαίους εξαγωγικούς προορισμούς για τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα.

Ο Robin Phillips, ένας από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες του eCommerce στη Μ. Βρετανία, πρώην Omnichannel Director της Boots και με πολυετή εμπειρία σε ηγετικές θέσεις eCommerce σε κορυφαίες εταιρείες του χώρου, όπως Waitrose και John Lewis, θα μιλήσει για τον τρόπο που οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν το πολυπόθητο «Omnichannel transformation».

O Matt Komorowski, General Manager, Northern & Central Europe της PayPal,  θα αποκαλύψει insights της PayPal για τις συνήθειες των καταναλωτών και θα μοιραστεί με το κοινό επιχειρηματικές ιστορίες από e-tailers στην Ελλάδα, οι οποίοι αναπτύσσουν επιτυχώς τις δραστηριότητές τους, με τη συνδρομή των online πληρωμών.

Τέλος, ο Nick Botter, Manager Marketing Technology της Suitsupply, για την εταιρεία του, η οποία απέσπασε το βραβείο Golden Omnichannel Award στα πανευρωπαϊκά βραβεία eCommerce Awards 2015.

Σημαντικοί παίκτες της ελληνικής αγοράς
Από την ελληνική αγορά συμμετέχουν στο συνέδριο ως ομιλητές, κορυφαίοι προμηθευτές της από τον χώρο του delivery και του performance. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Μπουκίδης, Business Solutions Specialist της ACS και η Έλια Χάραρη, Marketing Manager, της εταιρείας, θα μιλήσουν για τις υπηρεσίες ACS eCommerce Solutions που προσφέρουν ταχύτητα, ευκολία και ευελιξία, από την παραγγελία έως την παράδοση. Ο Άλεξ Καραγεώργης, Chief Operations Officer, TDG Group, με θέμα «Distribution is King», θα μιλήσει για digital performance marketing και θα δείξει βέλτιστες πρακτικές ως προς τα ψηφιακά κανάλια προώθησης και διανομής.

Ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO & CO-Founder, Generation Y – International e-business experts-, θα δώσει έναν «οδηγό» για Digital Transformation των επιχειρήσεων, ενώ ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO & co-Founder της ContactPigeon, θα εστιάσει στο θέμα του «Customer-centric marketing & selling» για το eCommerce. Τέλος, η Σοφία Αναδιώτου, Head of EMEA market του Moosend, θα παρουσιάσει ένα νέο εργαλείο της εταιρείας που αξιοποιεί το AI για να αυξήσει το performance στο email marketing.
To συνέδριο πραγματοποιείται και φέτος υπό την Αιγίδα του GR.EC.A.