Έλληνες και ξένοι ομιλητές θα δώσουν συμβουλές για αυξημένη αποτελεσματικότητα

Πόσο μεγάλη είναι, όμως, τελικά η επίδρασή του στις πωλήσεις και πώς μπορούν τα brands να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους; Οι απαντήσεις θα δοθούν στο συνέδριο AllThingsFacebook, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου, στο συνεδριακό κέντρο Δαΐς. Στην keynote ομιλία της με τίτλο «Driving real business impact across the marketing funnel», η Katarzyna Paliwoda, Partner CEE του Facebook, θα παρουσιάσει όλες τις καινούργιες διαφημιστικές λύσεις που προσφέρει το Facebook στα brands και οι οποίες καλύπτουν κάθε στάδιο του Marketing Funnel – από το Awareness και το Consideration, μέχρι το Loyalty.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενότητας «AllThingsCommerce – Best Practices & the latest Updates in Social Commerce & Performance Marketing», 4 e-commerce specialists από την εγχώρια αγορά θα μοιραστούν performance tips για αυξημένη αποτελεσματικότητα στο Facebook. Αυτοί θα είναι ο Πάνος Μπάσιος, Head of Performance Marketing, Digital Media and Digital Analytics της ΟΠΑΠ Α.Ε., ο Θανάσης Παρασκευόπουλος, Marketing Director της Celestino, η Πάολα Πεσσάρη, CRM & Digital Marketing Manager της Praktiker Hellas, και η Αλμπίνα Τζιντόλη, Digital Marketing Performance Manager του Brands4all. Το πρόγραμμα και οι ομιλητές του συνεδρίου διατίθενται στο www.allthingsfacebook.gr.