Η σημασία του περιεχομένου, ειδικά σε γυναικείο κοινό, παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο και είναι αναγκαίο να στηρίζουμε εκεί τις σχέσεις με το αναγνωστικό μας κοινό. Στην αγορά του digital publishing υπάρχει brand loyalty και ειδικά στα ενημερωτικά sites, ωστόσο οι γυναίκες – καταναλώτριες – αναγνώστριες, θεωρητικά, είμαστε πιο «άπιστες» και από τη φύση μας νιώθουμε έλξη για το νέο, το διαφορετικό, το καινοτόμο γι’ αυτό και έχουμε ανάγκη από ένα πολύ δυνατό περιεχόμενο, υποστηρίζει η Τζένη Μπαλατσινού και προσθέτει: «Είναι ξεκάθαρο πως η «σχέση» με την αναγνώστρια χτίζεται από το περιέχομενο ενώ η «φιλία» διατηρείται από τα social media. Ο στόχος είναι να ενταχθεί το site στις καθημερινές αναγνωστικές συνήθειες του κοινού από καθαρή επιλογή του χρήστη και αυτό επιτυγχάνεται αποκλειστικά και μόνο από το περιεχόμενο».

Marketing Week: Ποιος είναι ο ρόλος των Social Media στη διαμόρφωση σχέσεων με τους αναγνώστες;
Τζένη Μπαλατσινού:
Tα social media είναι ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης της σύγχρονης γυναίκας, η οποία είναι άκρως ενημερωμένη και βρίσκεται παντού και πάντα logged in στα social accounts. Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα διατηρούμε τους δεσμούς μας με τις αναγνώστριες και μοιραζόμαστε μαζί τους οτιδήποτε μας έχει τραβήξει το ενδιαφέρον, κυρίως υλικό που δεν δημοσιεύεται στο site, ώστε να επιτυγχάνεται το momentum.

Τι διαφημιστικές δυνατότητες προσφέρουν τα γυναικεία sites στους διαφημιζόμενους; Τι νέο φέρνει το native advertising;
Οι πελάτες πλέον γνωρίζουν καλά τα νέα μέσα και εκμεταλλεύονται σε βάθος τις δυνατότητές τους. Τα γυναικεία sites προσφέρουν πολλές νέες δυνατότητες που στηρίζονται κυρίως σε testimonials και εμπειρίες των editors. Με την χρήση videos, εικόνας και social media, προσφέρεται μια 360ο κάλυψη των αναγκών του πελάτη. Ταυτόχρονα, με την όλο και περισσότερη χρήση των ad blockers από τους αναγνώστες, η χρήση του native advertising είναι αναγκαία και φυσικά έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες. Αρκεί να εντάσσει κανείς ομαλά τις ιδέες του στο περιβάλλον του site, να σκέφτεται διαρκώς δημιουργικούς τρόπους για την προβολή του πελάτη και θα δει τα αποτελέσματα να εκτοξεύονται. Έχουμε καταφέρει στο www.jenny.gr ως ομάδα  να έχουμε πολλές από αυτές τις ιδέες και είναι κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα στην αγορά.

Ποιο είναι σήμερα το προφίλ του Jenny.gr; Ποια είναι η θεματολογία του και ποιο το κοινό στο οποίο απευθύνεται;
Η ιδέα για το www.jenny.gr ξεκίνησε με αφορμή τα emails των αναγνωστριών που λάμβανα, όντας ιδιοκτήτρια αλυσίδας καταστημάτων καλλυντικών. Οι αναγνώστριες του jenny.gr δείχνουν μεγάλη εμπιστοσύνη στο brand μας, κάτι που φαίνεται και από τα στατιστικά με σχεδόν 70% returning visitors. Ηλικιακά είναι 20 -50 ετών, ενδιαφέρονται για την μόδα και την ομορφιά, αλλά ταυτόχρονα «ψάχνονται» στη ζωή τους για ποικίλα θέματα που καλύπτουμε καθημερινά στο site. Απευθυνόμαστε σε μια νέα γενιά σύγχρονων γυναικών που δεν καλύπτονται από επιφανειακά θέματα, αλλά αναζητούν την πληροφορία σε βάθος, τη διασταυρώνουν και είναι επιλεκτικές σε αυτό που διαβάζουν. Δεν αρκούνται στα λίγα, αλλά αναζητούν αυτό που θα κάνει τη διαφορά. Η θεματολογία λοιπόν, όπως ανέφερα και πριν, δεν αρκείται στη μόδα, την ομορφιά και τα νέα των celebrities, αλλά «αγκαλιάζει» μια ποικιλία θεμάτων που αφορούν στην τέχνη, την εξευρεύνηση προσωπικοτήτων, την ψυχολογία, την οικογένεια, τις διαπροσωπικές σχέσεις έως και τη γαστρονομία. Γι’αυτό μάλιστα έχουμε εντάξει νέους συνεργάτες στο site, εξειδικευμένους στον τομέα τους, ώστε τα θέματα που υπογράφουν να είναι απολύτως αξιόπιστα.

Πέρυσι, το jenny.gr απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα DIME Awards. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του site σας, που οδήγησε και στις βραβεύσεις;
To jenny.gr βραβεύτηκε για την καλύτερη homepage καθώς και ως το καλύτερο θεματικό site σε Μόδα – Ομορφιά. Και για τα δύο έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά από την αρχή της ύπαρξής του και επίσης θεωρούμε πως είμαστε απόλυτα συνεπείς στην αισθητική μας, καθώς και στον τρόπο που παρουσιάζουμε τα θέματά μας. Θεωρώ πως αυτό ακριβώς αναγνωρίστηκε και επιβραβεύτηκε από την κριτική επιτροπή.

Δεδομένου ότι το site έχει συνδεθεί με εσάς προσωπικά κυρία Μπαλατσινού, ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις, αλλά και οι μεγαλύτερες ευκαιρίες που αντιμετωπίζει ως απόρροια αυτού;
Πρόκειται για ένα site που ξεκίνησε ως προσωπικό μου blog, και ήταν μία στρατηγική απόφαση να παραμείνει το ίδιο όνομα. Όταν πια εξελίχθηκε σε site, στην πορεία προστέθηκαν πολλοί αξιόλογοι συνεργάτες. Όλοι μαζί μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα, μας συνδέει η κοινή αισθητική και ο στόχος ένωσης των πολλών διαφορετικών πραγμάτων που χαραχτηρίζουν τη σύγχρονη γυναίκα. Στόχος της καλής λειτουργίας της ομάδας είναι η εμψύχωση, η ανταλλαγή πληροφοριών και ιστοριών ώστε να μπορεί να λειτουργεί σε ένα δημιουργικό υβριδικό πλαίσιο.

Αντίστοιχα, ποιες νέες δυνατότητες και ευκαιρίες σας προσφέρει η ένταξή σας σε έναν μεγάλο όμιλο digital Μέσων;
Αν και η ομάδα μας ήταν πάντα μικρή και ουσιαστικά θεωρούμασταν μια «boutique» εταιρεία, προσπαθούσαμε να λειτουργούμε με τη δομή και τα πρότυπα μιας μεγάλης εταιρείας για την καλύτερη επίτευξη των στόχων μας. Με την ένταξή μας σε έναν μεγάλο όμιλο, όπως η Liquid Media, οι ευκαιρίες και οι δυνατότητες αυτής της μικρής creative ομάδας έχουν μεγαλώσει και το αποτέλεσμα είναι εμφανές και στο site. Είμαστε πλέον σε θέση να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε πελάτη, από τον πιο μικρό μέχρι τις μεγαλύτερες πολυεθνικές, γιατί πλέον εκτός από τις ιδέες και τις δημιουργικές προτάσεις έχουμε και τα μέσα για να τις καλύψουμε. Επιπλέον, η ένταξη μας σε ένα δίκτυο όπου διαθέτει πληθώρα sites, βοηθάει σημαντικά στην αύξηση του traffic και στην ανταλλαγή πρωτογενούς περιεχομένου υψηλής ποιότητας.

To Jenny.gr προχώρησε πέρυσι σε μια καινοτομική ενέργεια για γυναικείο site, δημιουργώντας κάρτα προνομίων. Τι ακριβώς προσφέρει η κάρτα και με ποιες εταιρείες συνεργάζεται; Μέχρι στιγμής, ποια είναι η ανταπόκριση των αναγνωστριών και σε τι επίπεδο έχουν επιτευχθεί οι στόχοι σας;
Αφουγκραστήκαμε τις ανάγκες του κοινού μας και επεκτείναμε το jenny.gr σε μια νέα πλατφόρμα το www.jyou.gr, που περιλαμβάνει 2 νέα projects. Το ένα είναι το Exclusive Shop, όπου Έλληνες σχεδιαστές δημιουργούν αποκλειστικά για εμάς ένα item σε limited edition και το δεύτερο το Secret Club, ένα premium club μελών, κάτοχοι της κάρτας προνομίων με την οποία αποκτούν εκπτώσεις έως 30% και ειδικά προνόμια για όλο το χρόνο σε περισσότερα από 50 brands. Προσπαθούμε να κρατάμε υψηλό το επίπεδο των συνεργατών μας, μεταξύ των οποίων είναι brands, όπως MAC Cosmetics, Κerastase, Replay, CocoMat, Apivita, Brooks Brothers, Vardas, κ.ά. Το κοινό έχει αγκαλιάσει αυτό το project, υπάρχουν όμως ακόμα πολλά περιθώρια ανάπτυξης. Ήδη σχεδιάζουμε ένα app για το Secret Club που θα διευκολύνει πολύ τους χρήστες και θα αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Συνέργειες μεταξύ γυναικείων sites και eshops

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος των γυναικείων sites για τον χώρο του ecommerce; Πιστεύετε ότι θα ενισχυθούν σημαντικά στο μέλλον οι συνέργειες μεταξύ των δύο πλευρών;
Υπάρχει μία ξεκάθαρη σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ των γυναικείων sites και των eshops. Η γυναίκα καταναλώτρια βλέπει κάτι και ταυτόχρονα το «ποθεί». Άρα, όταν της το προτείνεις με τον κατάλληλο τρόπο, είναι σίγουρο ότι θα το αγοράσει. To κοινό είναι πλέον αρκετά εξοικειωμένο με το online shopping, βρίσκει ανά πάσα στιγμή οτιδήποτε θέλει στην καλύτερη δυνατή τιμή και ακόμα και οι πιο παραδοσιακές χρήστριες που προτιμούσαν τα περιοδικά, υποκλίνονται στην ευκολία του διαδικτύου. Τα γυναικεία sites καθορίζουν πλέον τις τάσεις στη μόδα, ομορφιά, κ.λπ. και τα eshops τις ακολουθούν υπηρετώντας πιστά το κοινό τους. Εμείς στο exclusive shop επιλέγουμε για τις αναγνώστριες συγκεκριμένα items βάση των τάσεων και τους τα προτείνουμε.

Δεν είναι μάλιστα τυχαίο ότι, κάθε μεγάλο eshop έχει και το δικό του blog, επιτυγχάνοντας πωλήσεις μέσα από το περιεχόμενο. Μέσα από αυτόματα xml feeds και με τη χρήση ειδικών cookies, η αναγνώστρια λαμβάνει στην οθόνη της το προϊόν που επιθυμεί έχοντας απλά διαβάσει ένα άρθρο. Τι πιο σημαντικό από αυτό; Και φυσικά στο μέλλον περιμένουμε να δούμε ακόμα πιο ενισχυμένες συνέργειες μεταξύ των sites και των eshops. Η γυναίκα θα διαβάζει για την τάση των loafers και δύο νέα ζευγάρια θα βρίσκονται στην πόρτα της χωρίς να τα έχει παραγγείλει για να επιλέξει ποιο της αρέσει! Αναμένουμε όλοι τις εξελίξεις και προσωπικά ανυπομονώ για το πότε θα μπορώ να μυρίζω online τα αγαπημένα μου αρώματα πριν τα παραγγείλω.