Στην πρώτη θέση το «σκιουράκι» της McCann για το Nescafe

Οι διαφημίσεις στη λίστα επιλέχθηκαν με βάση αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη του σειρά παραγόντων, μεταξύ των οποίων paid views, organic views και το ποσοστό των videos που είδε το κοινό. Στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκονται δύο δουλειές της McCann, για τον Nescafe και την ActionAid. Όπως αναφέρει η Χαρά Τασόγλου, Head of Communications της ActionAid Hellas, «η απήχηση που η καμπάνια είχε στον κόσμο ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας, καθώς εξαπλώθηκε με εντυπωσιακή ταχύτητα σε social και traditional media μέσα σε λίγες ώρες, ξεπερνώντας τα  877000 views στο ΥouΤube και σκαρφαλώνοντας τελικά στη δεύτερη θέση. Το συμπέρασμα ένα: Απέναντι στην αδικία είμαστε πιο δυνατοί από ότι νομίζουμε!». Για τον Πάνο Μήλια, Digital Media Manager της Nestle Hellas η καμπάνια του Nescafe πέτυχε σημαντική πρόοδο στο ταξίδι για την ενημέρωση του κόσμου σχετικά με την αληθινή φύση της μάρκας. Αναλυτικά όλες οι διαφημίσεις του YouTube Ads Leaderboard, παρακάτω:

  Διαφήμιση Creative Agency Media Agency
1 McCann Zenith Optimedia
2 McCann Universal Media
3 4 wise monkeys / Digital Minds OMD
4
5 The Newtons Admine
6 Pollen Pollen
7 OgilvyOne Athens Carat
8 Robinizer MEC
9 Big Spaceship Initiative
10