Το πρώτο τρίμηνο 2014, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μεγαλύτερη αύξηση εσόδων προήλθε από τους τομείς mobile gaming, ηλεκτρονικού εμπορίου και consumer-packaged προϊόντων, καθώς και από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και την direct response διαφήμιση. Η επένδυση σε διαφημιστικά προϊόντα αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για την social media πλατφόρμα, όπως και η ανάπτυξη εργαλείων στοχευμένης διαφήμισης και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας των προβαλλόμενων καμπανιών. Σύμφωνα με το Facebook, 10 φορές περισσότεροι marketers χρησιμοποιούν τώρα την υπηρεσία στόχευσης «Custom Audiences», σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η πλειοψηφία των εσόδων της δημοφιλούς πλατφόρμας προέρχεται από τη διαφήμιση.