Marketing Week - Καμπάνια των Tempo OMD και spiritupLAB για την Village

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στο πλαίσιο προώθησης της ταινίας «300: Η Άνοδος της Αυτοκρατορίας»

Καμπάνια των Tempo OMD και spiritupLAB για την Village

19 Μαρτίου 2014 | 18:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Κινηματογράφος

Η spiritup LAB και η Tempo OMD, δημιούργησαν για την Village, καμπάνια στο πλαίσιο της digital επικοινωνίας της ταινίας «300: Η Άνοδος της Αυτοκρατορίας», συνδυάζοντας με πρωτότυπο τρόπο τον offline και online κόσμο.

Η δράση έλαβε χώρα σε στάση λεωφορείου, όπου τοποθετήθηκε η αφίσα της ταινίας. Μία κάμερα, φωτογράφιζε τυχαία τους ανυποψίαστους περαστικούς και με τη βοήθεια συνεργείου σε παρακείμενο τηλεοπτικό van, ο περαστικός εμφανιζόταν μέσα σε λίγα λεπτά ως πρωταγωνιστής στην αφίσα της ταινίας, γινόταν «Θεμιστοκλής» στη θέση του «Θεμιστοκλή». Οι αντιδράσεις των περαστικών χρησιμοποιήθηκαν σε ολιγόλεπτο video που ανέβηκε στο YouTube με εντυπωσιακά, όπως επισημαίνουν οι συντελεστές, αποτελέσματα. Η ενέργεια υλοποιήθηκε με τη βοήθεια της Correct Productions. «Στόχος της συνεργασίας spiritup LAB και Tempo OMD, είναι να δημιουργήσει μια ολιστική επικοινωνία των ταινιών της Village Roadshow στην ελληνική αγορά και να ταράξει τα νερά με δημιουργικούς και πρωτότυπους τρόπους επικοινωνίας online & offline, προκειμένου να δημιουργήσει μια έντονη, άμεση, αμφίδρομη και αποτελεσματική επικοινωνία», αναφέρουν οι συντελεστές. Η συνεργασία των Τempo OMD και spiritup LΑB με την Village μετρά δύο χρόνια και περιλαμβάνει συνολική στρατηγική επικοινωνίας.

Marketing Week Online( 19 Μαρτίου 2014)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778