Marketing Week - Η Burson-Marsteller «σκιαγραφεί» την ψηφιακή διπλωματία

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Παρουσίαση της μελέτης Twiplomacy

Η Burson-Marsteller «σκιαγραφεί» την ψηφιακή διπλωματία

25 Νοεμβρίου 2013 | 17:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,PR,Έρευνες

Η Unicef είναι ο διεθνής οργανισμός που ακολουθείται περισσότερο στο twitter, με πάνω από δύο εκατ. followers.

Είναι επίσης ο δεύτερος πιο αποτελεσματικός οργανισμός στο Twitter μετά το Cern, καθώς τα «tweets» και των δύο γίνονται «retweeted» περισσότερες από 100 φορές κατά μέσο όρο. Τα παραπάνω, είναι μερικά από τα ευρήματα της μελέτης «Twiplomacy» της Burson-Marsteller, η οποία εξετάζει την παρουσία των διεθνών οργανισμών και των ηγετών τους στο Τwitter. Σύμφωνα με τη μελέτη, όλοι οι κορυφαίοι διεθνείς οργανισμοί έχουν λογαριασμό Τwitter και το 50% των ηγετικών τους στελεχών έχουν ενεργοποιήσει προσωπικούς λογαριασμούς. Τους περισσότερους followers, έχει ο Nabil Elaraby, Γενικός Γραμματέας του Αραβικού Συνδέσμου, με πάνω από 346.000 followers.

Ακολουθεί η επικεφαλής του ΔΝΤ Christine Lagarde και ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ Anders Fogh Rasmussen. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι ο Γενικός Γραμματέας της Κοινότητας Κρατών της Ανατολικής Αφρικής, Richard Sezibera, είναι ο πιο... ομιλητικός επικεφαλής διεθνούς οργανισμού: Περισσότερο από το 65% των tweets του είναι απαντήσεις σε άλλους χρήστες. Η μελέτη, ανέλυσε 223 λογαριασμούς από 101 διεθνείς οργανισμούς στις αρχές του 2013. Σύμφωνα με τον J. Galbreith, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Burson-Marsteller για Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική, η μελέτη δείχνει πώς οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Τwitter με ένα νέο τρόπο και να έχουν μεγάλο αντίκτυπο ανεξάρτητα από τον αριθμό των followers».

Marketing Week Online( 25 Νοεμβρίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778