To νέο εργαλείο της EngageYa «Kids on the Move» αξιοποίησαν πρώτοι οι Γιώτης και Tempo OMD, δίνοντας τη δυνατότητα στο brand Caotonic να προσεγγίσει το παιδικό/νεανικό κοινό στο mobile οικοσύστημα.

Πρόκειται για ένα δίκτυο από mobile apps σε όλα τα operating systems που αναφέρονται σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας έως 16 ετών, στο οποίο δίνεται η δυνατότητα προβολής των brands σε πολλαπλά formats, όπως native ads, reward videos, interstitial ads κ.ά. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι το νέο δίκτυο της EngageYa είναι brand safe, πιστοποιημένο από τους COPPA & Kids Safe+.

Η ενέργεια του Caotonic, η οποία μόλις ολοκληρώθηκε, υλοποιήθηκε με το reward video format και παρουσίασε 74% Video Completion Rate και 8% CTR. H Digital Strategy & Innovation Director του ομίλου Tempo OMD, Γεωργία Ζαχαράκη, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που λανσάρουμε πρώτοι με την EngageYa, το “Kids on the Move” και ακόμη περισσότερο που έφερε αυτά τα αποτελέσματα, για τον πελάτη μας, Γιώτης, που για ακόμη μία φορά αποδεικνύει ότι τολμά νέα πράγματα».