Marketing Week - Στη Netsteps ανέθεσε η Sarkk

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Τη δημιουργία του νέου e-shop του brand Tommy Hilfiger

Στη Netsteps ανέθεσε η Sarkk

24 Μαΐου 2019 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Ένδυση

Στη Netsteps ανέθεσε η Sarkk ABEE, αποκλειστικός διανομέας της Tommy Hilfiger σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, FYROM και Μολδαβία, την υλοποίηση του έργου κατασκευής του νέου e-shop του brand Tommy Hilfiger.

Ο σχεδιασμός του e-shop της Tommy Hilfiger από τη Netsteps στοχεύει τόσο στην αισθητική online αποτύπωση του αμερικανικού DNΑ του brand, όσο και στην υλοποίηση μίας μοναδικής εμπειρίας χρήστη, που θα ανοίξει το designer lifestyle brand σε νέα ψηφιακά κοινά σε όλη την Ελλάδα. H συνεργασία Netsteps και Sarkk επικεντρώνεται στο ξεχωριστό design, τη χρηστικότητα και το γρήγορο και εύκολο navigation στο e-shop, για τη βέλτιστη εμπειρία κάθε χρήστη.

Marketing Week Online( 24 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778