Μπορεί ο αντίκτυπος και οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ να θεωρούνται προφανείς ωστόσο δεν είναι ακόμα ευρέως γνωστό πως τα εργαλεία ΑΙ διαμορφώνουν ενεργά και μεταλλάσσουν και την τηλεοπτική διαφήμιση.

Τούτο προκύπτει από τα στοιχεία της Leadmark, παγκόσμιας πλατφόρμας ΑΙ στην επικοινωνία, που αποδεικνύουν ότι χρήση συγκεκριμένων λύσεων μπορεί να αυξήσει εντυπωσιακά τα αποτελέσματα μίας τηλεοπτικής καμπάνιας μειώνοντας παράλληλα και το κόστος της.

Συγκεκριμένα στην ελληνική αγορά, διαφημιζόμενοι που ενσωμάτωσαν τα εργαλεία TV Attribution (όπου μετράται το response που αποδίδεται στην τηλεόραση -κανάλια, ζώνες, τυπολογίες εκπομπών- με στόχο την αγορά των πιο αποδοτικών καναλιών) και TV Scanner (όπου το brand μετράει το engagement που έχει το τηλεοπτικό πλάνο στο κοινό που στοχεύει, με ανάλυση της απόδοσης ανά ψυχογραφική κατηγορία) είδαν έως και 258% αύξηση των κλήσεων στο τηλεφωνικό τους κέντρο ή τριπλασίασαν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους, ενώ καταγράφηκε παράλληλα μείωση έως και 58% στο Cost Per Response.

«Η Leadmark δεν χειρίζεται απλώς Artificial Ιntelligence τεχνολογία αλλά ουσιαστικά παρέχει advanced consulting services όπου, αξιοποιώντας τη δύναμη των extended και big data, βοηθάει μέσω προηγμένων αλγοριθμικών μοντέλων τα brands να πετύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος», σχολίασε η Βάσω Παναγιωτοπούλου, Bussiness Unit Director της Leadmark.