Marketing Week - Λ. Κρέτσος: «Απορούμε πως το Facebook ανέθεσε στα Ellinika Hoaxes τον έλεγχο των fake news»

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Δηλώσεις του Υφυπουργού Ψηφιακής Πολιτικής για την εν λόγω συνεργασία

Λ. Κρέτσος: «Απορούμε πως το Facebook ανέθεσε στα Ellinika Hoaxes τον έλεγχο των fake news»

3 Μαΐου 2019 | 14:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Social Media,Θεσμικά

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, με αφορμή την επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας της εταιρείας Facebook με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Ellinika Hoaxes, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Τα fake news αποτελούν σοβαρή απειλή για τη Δημοκρατία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Η αντιμετώπισή τους, επομένως, αποτελεί πολύ σοβαρή υπόθεση, ειδικά ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, όπως έχει διατυπώσει δημοσίως και ο ιδρυτής της Facebook, Mark Zuckerberg. Ο ίδιος είχε προσφάτως ζητήσει και τη συνδρομή των εθνικών και υπερεθνικών ρυθμιστικών αρχών για την καταπολέμηση του προβλήματος μετά και τη σφαγή της Νέας Ζηλανδίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μας προξενεί εντύπωση πώς ο παγκόσμιος τεχνολογικός κολοσσός της Facebook, ο οποίος εμφανίζει χρηματιστηριακή αξία 534 δισ. δολαρίων (Galloway, 2018), με περίπου 3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και αποστολή 41,6 εκατ. μηνυμάτων κάθε λεπτό, αποφάσισε να αναθέσει το έργο του θεματοφύλακα της αλήθειας των ειδήσεων στο ελληνικό διαδίκτυο σε μια εταιρεία που δεν έχει την ίδια εξειδίκευση και εμπειρία με τους αντίστοιχους συνεργάτες της Facebook σε άλλες χώρες, όπως το AFP και το Associated Press».

Marketing Week Online( 3 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778