Marketing Week - Το πρόβλημα και η λύση…

Τρίτη, 23 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το πρόβλημα και η λύση…

2 Απριλίου 2019 | 10:56 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends

Με αφορμή τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του ετήσιου report ADEX Hellas 2018 που εκδίδει το IAB Hellas και το οποίο δείχνει μεταβολή -3% για την display δαπάνη στην Ελλάδα, ο Πρόεδρος του IAB Hellas, Σπύρος Παπαγεωργίου, με σχετική του δήλωση τονίζει την ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών από την Πολιτεία και όλα τα μέρη της αγοράς, για την αναστροφή της τάσης αυτής.

«To 2018 είδαμε μια μικρότερη πτώση στην διαφημιστική επένδυση σε σχέση με το 2017. Όμως το πρόσημο παραμένει αρνητικό και αυτό δυστυχώς είναι μια μοναδικότητα της ελληνικής ψηφιακής διαφήμισης σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές» αναφέρει μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με το report ADEX Hellas 2018, η διαφημιστική δαπάνη στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και η display διαφήμιση μειώνονται κατά 3%, βάσει των στοιχείων που το ΙΑΒ Ηellas συλλέγει από τα μέλη του.

Στη σχετική ανακοίνωση του ΙΑΒ Hellas, η πτώση αυτή αιτιολογείται και από το γεγονός ότι από την έρευνα αποχώρησαν ΜΜΕ που είτε ανέστειλαν τη λειτουργία τους, είτε βρέθηκαν σε ιδιοκτησιακή ανασυγκρότηση και αποχώρησαν από τη μέτρηση. Για να έχει ωστόσο κανείς όλη την εικόνα, θα πρέπει να γνωρίζει ότι το συγκεκριμένο report δεν εμπεριέχει επενδύσεις που λαμβάνουν χώρα μέσω άλλων πλατφορμών ή διαδικασιών, όπως οι επενδύσεις μέσω Programmatic, Google και social media οι οποίες αθροιζόμενες με το display δίνουν την πλήρη εικόνα της ψηφιακής επένδυσης στην Ελλάδα.

Αμβλύνει όμως όλο αυτό, τη σημασία της μείωσης της online δαπάνης; Κατά τη γνώμη μου, όχι. Η μείωση της δαπάνης στο οnline περιβάλλον αποτελεί κοινό μυστικό, που προβληματίζει ψηφιακούς εκδότες, διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Το γιατί συμβαίνει αυτό δεν είναι της παρούσης να λυθεί. Η δήλωση ωστόσο του Προέδρου του ΙΑΒ Hellas, θεωρώ ότι δείχνει όχι μόνο το δρόμο της λύσης, αλλά και την πηγή του προβλήματος: «Πολιτεία και όλα τα μέρη της αγοράς πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλίες». Κάτι που μέχρι σήμερα δεν φαίνεται να έχει συμβεί επί της ουσίας…

Marketing Week (T. 1560)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778