Τις περισσότερες συμμετοχές συγκεντρώνει η 4 Wise Monkeys
Συνολικά 85 έργα μπήκαν στο shortlist της ενότητας Ermis Digital των φετινών Ermis Awards, κάνοντας «αισθητή» την απόφαση της ΕΔΕΕ να μειώσει τον αριθμό των βραβείων, αφού παραδοσιακά η συγκεκριμένη ενότητα είναι μία από τις πολυπληθέστερες.

Agencies και διαφημιζόμενοι
Τις περισσότερες συμμετοχές συνολικά στο shortlist των Ermis Digital εμφανίζει η 4 Wise Monkeys με 15 shortlists. Ακολουθούν Isobar και Admine με 14 shortlists η καθεμία, η Atcom με 7, η The Newtons Laboratory με 6, η Soho Square με 5 και άλλα 21 agencies με 4 έως 1 shortlists το καθένα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η 4 Wise Monkeys εμφανίζει τη μεγαλύτερη «διασπορά» διαφημιζόμενων, καθώς τα shortlists της αφορούν σε 6 διαφορετικές εταιρείες και τα περισσότερα από αυτά στις Friesland Campina Hellas και Beiersdorf Hellas.

Επίσης η Isobar διαγωνίζεται με έργα της που αφορούν σε 5 διαφορετικούς διαφημιζόμενους, με τα περισσότερα από αυτά για brands της Nestle Hellas. Η Admine συνεχίζει στον «στίβο» των Ermis Digital με 5 συμμετοχές για τον Όμιλο Σαρακάκης στο σύνολο των 14 shortlisted έργων της. Για την Atcom, τα 4 από τα 7 shortlists αφορούν στην Eurobank και για τη The Newtons Laboratory τα 5 από τα 6 αφορούν στην Lidl Hellas. 

Κατηγορίες χωρίς κανένα shortlist
Οι ενότητες Αυτοδιαφήμιση και Προσαρμογή / Εξέλιξη Διεθνούς Concept δεν έχουν κανένα shortlist, όπως επίσης και οι κατηγορίες Digital Installations και Web Platforms (ενότητα Craft & Technological Artistry), η κατηγορία Interactive Film (Online Film Video), οι κατηγορίες Financial & Insurance Services, Travel / Tourism / Entertainment & Leisure, Commercial Public Services και Sponsorships / Cultural Events & CSR (Web Campaigns), καθώς και η κατηγορία eCommerce & Marketplaces (Websites). Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι στην ενότητα Mobile Applications υπάρχει ένα μόνον shortlist, στην κατηγορία Commercial Services. Χωρίς κανένα έργο εμφανίζονται οι κατηγορίες Consumer Goods, Content και eCommerce & Marketplaces της ενότητας αυτής.

Οι πιο «δυνατές» κατηγορίες
Από όλες τις ενότητες και κατηγορίες των Ermis Digital, τα περισσότερα shortlists συγκεντρώνει η κατηγορία Creative Use of Influencers της ενότητας Social Media (8) και ακολουθούν με 6 συμμετοχές έκαστη η κατηγορία Webisodes / Series (Online Film Video) και Response Real Time Activity (Social Media). Πέντε shortlists έχει η κατηγορία Consumer Goods της ενότητας Integrated Multiplatform Campaign και το Long Term Community Building στην ενότητα Social Media. Από κει και πέρα, οι περισσότερες κατηγορίες έχουν από 1 έως 4 shortlists.