Πάνω από 600 υπάλληλοι και συνεργάτες συμμετείχαν σε τετραήμερο event
Η παγκόσμια πλατφόρμα discovery, Taboola, επέλεξε την Ελλάδα και την Αθήνα για το φετινό sales kick-off event της.

Πάνω από 600 υπάλληλοι και συνεργάτες της Taboola από 19 χώρες, κατέφθασαν στην Αθήνα για μια τετραήμερη εκδήλωση, που ξεκίνησε την Κυριακή 27 Ιανουαρίου. Έμπνευση για την εκδήλωση αποτέλεσαν οι 52 κορυφές του Ολύμπου και η ελληνική μυθολογία. «Οι λόγοι που επιλέξαμε την Αθήνα ήταν πολλοί», εξηγεί ο Adam Singolda, CEO και Founder της Taboola. «Η πλούσια ιστορία, η φιλοξενία και το εντυπωσιακό τοπίο αποτελούν έμπνευση, ώστε η ομάδα μας παγκοσμίως να οραματιστεί ακόμα μεγαλύτερα πράγματα».

Οι συμμετέχοντες γιόρτασαν την περίσταση σε μια λαμπερή απονομή βραβείων στο Αθηνών Αρένα και ένα διασκεδαστικό πάρτι στο Acro. Τη γευστική επιμέλεια για τις δύο βραδιές είχε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος. Οι διαφημιστικές λύσεις της Taboola υπερβαίνουν σε κάλυψη τους 1,4 δισ. καταναλωτές κάθε μήνα σε όλο τον κόσμο, ενώ πλήθος κορυφαίοι εκδότες, διαφημιζόμενοι και εταιρείες τηλεπικοινωνιών συνεργάζονται μαζί της.

Στους εκδότες συμπεριλαμβάνονται brands όπως CNBC, NBC News, USA Today, Bild, Sankei, Huffington Post, Microsoft, Business Insider, The Independent και Le Figaro. Τα κεντρικά της Taboola βρίσκονται στη Νέα Υόρκη, ενώ η εταιρεία διαθέτει γραφεία σε 16 πόλεις ανά τον κόσμο. Το TDG είναι ο αποκλειστικός εμπορικός αντιπρόσωπος της Taboola σε 29 χώρες στην περιοχή της Κεντρικής-Ανατολικής και Νότιο-Ανατολικής Ευρώπης, καθώς και της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής.