
Η MLS ανακοίνωσε την επίσημη κυκλοφορία της νέας MAIC (MLS Artificial Intelligence Center), η οποία αποτελεί την πρώτη -αυτού του τύπου- ευρωπαϊκή πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης και αναγνώρισης φωνής.
Η νέα πλατφόρμα της MLS αποτελεί το σημαντικότερο και μεγαλύτερο project που έχει υλοποιήσει η εταιρεία στην 29ετη ιστορία της. Η πλατφόρμα, μετά από μια περίοδο prelaunch, λανσάρεται επίσημα στα ελληνικά, στην ελληνική και κυπριακή αγορά ταυτόχρονα, ενώ θα λανσαριστεί εντός του έτους σε 7 ακόμα ευρωπαϊκές γλώσσες και αγορές. Η MAIC (www.maic.gr) παίζει μουσική, βρίσκει ραδιοφωνικούς σταθμούς από όλο τον κόσμο, αναπαράγει μουσικά και άλλα βίντεο, κινούμενα σχέδια, ενημερώνει για τον καιρό, δείχνει τις ειδήσεις, κρατά υπενθυμίσεις, αναζητά σημεία ενδιαφέροντος, δίνει συμβουλές για την κουζίνα, λέει παραμύθια.
Επιπλέον, με τη λειτουργία Smarthome μπορεί να διαχειριστεί τις έξυπνες λάμπες σε οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού, τις έξυπνες πρίζες και κατ’ επέκταση τις οικιακές συσκευές που είναι συνδεδεμένες σε έξυπνη πρίζα. Η MAIC χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής, όπως φωνητικές τεχνολογίες με αναγνώριση υπαγόρευσης σε πραγματικό χρόνο (ASR), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing), μηχανική μάθηση, υπολογιστική γλωσσολογία, αυτόματη μετατροπή φωνής σε κείμενο (TTS) και αρκετές ακόμη εξειδικευμένες τεχνολογίες. Σε συνδυασμό με την υποστήριξη διαφορετικών ευρωπαϊκών γλωσσών και προσωπικοτήτων (γυναίκα, άνδρας, ειδική προσωπικότητα για παιδιά), αποτελεί μια έξυπνη και φιλική στον χρήστη ψηφιακή βοηθό.
Special Report
Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας
Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Campaigns
- Specs
- Μετακινήσεις λογαριασμών
- New Business
New Business
- Νέο τηλεοπτικό της A3 για τη Macrovita
- Από την Communication Effect νέα influencer καμπάν
- Νέα ανατρεπτική καμπάνια από Pollen και Creta Farm
- Νέα εταιρική καμπάνια της MullenLowe για την ΕΛΙΝΟ
- MullenLowe Athens | Allianz | Καμπάνια
- Ogilvy | Τράπεζα Πειραιώς | Digital
- Isobar | Λουμίδης Παπαγάλος | Καμπάνια
- Η winmasters με νέα επικοινωνιακή πολιτική
- Διαφήμιση «χωρίς τέλος» από το Old Spice
- Η Danone γιορτάζει 100 χρόνια με print
- Επετειακή καμπάνια για τα 70 χρόνια Gant
- Project «Unseen Greece by 20 Mates» της Huawei
- Καμπάνια της Communication Effect για την εποχή το
- The Newtons Laboratory | Lidl Ελλάς | Καμπάνια
New Business
- Διαγωνισμός από τον Οργανισμό Λιμένα Κέρκυρας
- Spec προβολής τυριών και οίνων ύψους 3,8 εκατ. ευρ
- Spec της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
- Spec για την προώθηση οίνου από τον ΒΑΕΝΙ Νάουσα
- Spec επικοινωνίας από το ΤΑΙΠΕΔ
- Spec για υπηρεσίες οργάνωσης εκθέσεων από το Υπ. Ε
- Πρόσκληση παραγωγής 10 ταινιών μικρού μήκους
- Τέσσερις εταιρείες στο spec της «Δημωφέλεια»
- Spec Δημοσίων Σχέσεων έχει προκηρύξει ο Κυπριακός
- Spec προβολής της Αθήνας από την ΕΑΤΑ
- PR spec από το Κυπριακό Υφυπουργείο Ναυτιλίας
- Spec 1 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Κρήτης
- Spec 2,4 εκατ. ευρώ από την ΕΔΟΚ
- Σε τελικό στάδιο το spec του Strongbow
New Business
- Ο Λάμπρος Παπακοσμάς στο ΔΣ της Σκλαβενίτης
- Ο Μηνάς Μαυρικάκης αποχωρεί από την Αθηναϊκή Ζυθοπ
- Η Attica Bank στην Havas Worldwide Athens
- Επέκταση της συνεργασίας μεταξύ Anomaly και AB-InB
- Η Duracell αναθέτει στην Grey London
- Στην Wieden + Kennedy αναθέτει η Tesco
- Η Old El Paso «κέρασε» την BBH London
- Στην Ogilvy & Mather το Nesquik στις ΗΠΑ
- Την MEC «κερνάει» η SABMiller
- «Χώρισαν» οι Coke Zero και CP&B
- Η Honda Europe αναθέτει στην McGarryBowen
- Με Qantas θα πετάει πλέον η Groga5
- H Johannes Leonardo "το γιορτάζει" με Sprite
- Παγκόσμια ανάθεση από την American Eagle
New Business
- Χρηματοδότηση 6,4 εκατ. ευρώ εξασφάλισε ο όμιλος Ε
- Στη Solid Havas ανέθεσε η Praktiker Hellas
- Πολλαπλή Πιστοποίηση για τη Χαλβαδοποιία Ελλάδος
- Μέλισσα: Φέρνει νέες σάλτσες - μαγιονέζες με την K
- Η αλυσίδα Bazaar «αναβιώνει» το παραδοσιακό μπακάλ
- Ανανέωση συνεργασίας The Hand και Biokal Cosmetics
- Διεύθυνση Έρευνας & Consumer Insights δημιουργεί ο
- Όπτιμα: Πρώτη σε διαφημιστική δαπάνη στον κλάδο τυ
- Είσοδος της Zeus International στην αγορά της Κροα
- New Business για την Whatever Works Agency
- Ο Σκάι συνεργάζεται με το WWE
- Χαΐτογλου: Συνεργασία με διαφημιστική για νέο bran
- Την Mindhaus επέλεξε τo Fashion City Outlet
- L’Artigiano: Είσοδος σε πρωινό και καφέ