Η υπηρεσία θα επεκταθεί σύντομα και σε YouTube και άλλα social media
To AdReport.com, υπηρεσία που καταγράφει τη διαφημιστική δραστηριότητα στο Facebook και στο Instagram, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προχώρησε σε σημαντική αναβάθμιση της κάλυψης των social media.

Πλέον, οι συνδρομητές του AdReport μπορούν να παρακολουθούν, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, τις χορηγούμενες αναρτήσεις από μια πολύ μεγάλη λίστα διαφημιζομένων, που διαρκώς θα επεκτείνεται. Με την εισαγωγή ενός νέου panel επιλογών στα αριστερά της οθόνης, κάθε κατηγορία διαφήμισης (Display, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn) έχει τη δική της ξεχωριστή ενότητα. Είναι, επίσης, δυνατή η αναζήτηση αναρτήσεων με λέξεις – κλειδιά σε εταιρείες και brands, αλλά και στα κείμενα των posts, ενώ σύντομα θα είναι επιπλέον διαθέσιμες λειτουργίες, όπως κατηγοριοποίηση των posts, ομάδες διαφημιζομένων που ενδιαφέρουν ένα χρήστη, εξαγωγή σε excel κ.ά.

Ο επικεφαλής του AdReport, Ηλίας Τουτουδάκης, ανέφερε: «Μέχρι σήμερα δεν ήταν δυνατή η συλλογή και οργάνωση όλης αυτής της πληροφορίας λόγω της behavioral φύσης της διαφήμισης στα social media. Με τις αλλαγές στις οποίες προχώρησαν πρόσφατα τα social media, αλλά και την τεχνολογία που έχει αναπτύξει το AdReport για το σκοπό αυτό, είναι πλέον δυνατή η εκτεταμένη κάλυψη της διαφήμισης σε Facebook και Instagram και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και σε όγκο και σε ταχύτητα, ενώ παράλληλα οδηγούν σε πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα».

Όλες οι πληροφορίες για τη διαφημιστική δραστηριότητα στο Facebook και το Instagram θα είναι δωρεάν διαθέσιμες μέχρι τις 31/12/2018 για όλους τους συνδρομητές του AdReport, ενώ από το νέο έτος θα υπάρχει χωριστή χρέωση της εν λόγω υπηρεσίας. Αντίστοιχη υλοποίηση θα είναι σύντομα διαθέσιμη και για τις διαφημίσεις στο YouTube (χωρίς επιπλέον χρέωση) και για άλλα social media (Twitter, LinkedIn).