Έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 1.800 στελέχη στα 6 χρόνια διεξαγωγής του, το δημοφιλέστερο ελληνικό συνέδριο για το Facebook Marketing επιστρέφει μεγαλύτερο και πιο χρήσιμο από ποτέ. Δίνοντας πλέον έμφαση και στα υπόλοιπα properties του Facebook, το συνέδριο γίνεται διήμερο και προσθέτει στο πρόγραμμά του μια σειρά από εξειδικευμένα workshops.

Practitioners από την Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και 4 στελέχη του Facebook, θα υποδεχθεί επί σκηνής το συνέδριο «AllThings Facebook & Instagram’18» στις 1 & 2 Φεβρουαρίου, οι οποίοι θα μοιραστούν τάσεις, βέλτιστες πρακτικές και εφαρμόσιμες συμβουλές για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στο τρίπτυχο «strategy – efficiency – content». Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το «AllThingsFacebook & Instagram’18» αναζητά και φέρνει στο ελληνικό κοινό ομιλητές διεθνούς εμβέλειας, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της διαμόρφωσης των εξελίξεων.

Ο «MOST FOLLOWED» SOCIAL MEDIA COACH
Ο Alex Khan είναι ο «Most Followed Social Media & Live Video Coach» στην αγορά της Γερμανίας. Με περισσότερους από 400.000 followers στα Social Media και εξειδίκευση στο Live Video, o Alex είναι ένας περιζήτητος Social Media coach και ομιλητής. Κι αυτό, γιατί ήταν ένας από τους πρώτους marketers παγκοσμίως που πειραματίστηκαν και, εν συνεχεία κατανόησαν σε βάθος τις δυνατότητες που προσφέρει το Live Streaming στα Social Media. Ο Alex αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο Live Video από την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας του Periscope, τον Μάρτιο του 2015. Ενενήντα μέρες αργότερα το hashtag #WeKhan είχε ξεπεράσει σε reach τους 13 εκατ. χρήστες και τα 100 εκατομμύρια σε impressions. Έκτοτε, ο Alex συνέχισε να πειραματίζεται και να καταγράφει τι δουλεύει και τι όχι στο Live Video, εξ ου και η προτίμηση που του δείχνουν ως Social Media strategist και coach, brands και στελέχη από όλο τον κόσμο.

Ο MR «LIKECONOMICS» ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ
Τρία χρόνια μετά την εξαιρετική παρουσία του στο AllThingsFacebook’15, όπου βαθμολογήθηκε με 4.7/5, ο Peter Minkjan, Social Media Strategist & CEO της Likeconomics, επιστρέφει για να αποκαλύψει πώς μπορούν τα brands να γεφυρώσουν με τις ενέργειές τους το χάσμα μεταξύ του Storytelling και του Performance based Marketing. Διάσημος thought leader στην Ολλανδία, o Peter μιλά τακτικά σε διεθνή συνέδρια, γράφει σε blogs και ασχολείται εντατικά με την εκπαίδευση και τη συμβουλευτική γύρω από τα Social Media, ενώ διοργανώνει ένα από τα πιο πετυχημένα συνέδρια για το Facebook Marketing. Άρχισε την καριέρα του ως ειδικός στο Search Engine Marketing, αλλά από το 2010 έχει αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στη μελέτη και την αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρουν στους marketers το Facebook και τα υπόλοιπα Social Media. Στο πελατολόγιό του ανήκουν μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ΜΜΕ στην Ολλάνδία, το πιο φημισμένο κατάστημα luxury στη χώρα και μία από τις πλέον ανερχόμενες startups πανευρωπαϊκά.

TV ΚΑΙ SOCIAL MEDIA
Ως Επικεφαλής της ψηφιακής στρατηγικής της Endemol Shine UK, ο Pete Durant, Head of Social Media & Digital Marketing της Endemol Shine UK και η ομάδα του, είναι υπεύθυνοι για την social παρουσία κορυφαίων τηλεοπτικών brands όπως τα Big Brother, Masterchef, Black Mirror, Your Face Sounds Familiar και Peaky Blinders.
Ο ίδιος έχει 12 χρόνια προϋπηρεσία σε ρόλους γύρω από τα Social Media, τόσο σε brand όσο και σε agency, έχοντας εργαστεί, μεταξύ άλλων, ως Social Media Director στην Manning Gotlieb OMD, ως Social Media Lead στην Comic Relief και ως Head of Mediabrands Society στην IPG Mediabrands UK. Υπήρξε επί πενταετία μέλος του IAB UK Board για τα Social Media και το Content Marketing, ενώ έχει χειριστεί πελάτες όπως οι Virgin, Renault, Waitrose και Specsavers.

INFLUENCER MARKETING ΣΤΟ INSTAGRAM
H Sedge Beswick είναι Managing Director της SEEN Connects. Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα «The Drum Social Buzz Top 50» ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε το 2016 την SEEN Connects. Πρόκειται για ένα agency με εξειδίκευση στο Influencer Marketing και τα Social Media, το οποίο συνεργάζεται με επιχειρήσεις όπως οι Red Bull, Nike, Superdry, GAME και Shop Direct Group. Πρόσφατα δε, εξέδωσε το βιβλίο «Make Instagram your Business» όπου αποκαλύπτει πώς κατάφεραν 100 διάσημοι Instagrammers να μετατρέψουν το χόμπι τους σε επικερδή επιχείρηση.

ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ FACEBOOK
Στελέχη από όλο το φάσμα των λειτουργιών του Facebook συμμετέχουν κάθε χρόνο στο συνέδριο προσφέροντας πολύτιμα insights. Φέτος, το συνέδριο έχει τη χαρά να φιλοξενεί επί σκηνής τα παρακάτω στελέχη για μια σειρά καίριων θεμάτων:
 «Building Brands in the Mobile World» Έχοντας λάβει την υψηλότερη βαθμολογία στο AllThingsFacebook’17, η Katarzyna Paliwoda, Partner CEE του Facebook, επελέγη ως Top Returning Speaker για να συμμετάσχει στην ενότητα All Things Strategy.
 «Big Ideas for a Small Screen» Από τη θέση του Agency Partner του Facebook για την Κεντρική και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Rustam Ziganshin συνεργάζεται στενά με τα σημαντικότερα agencies και brands από την Ελλάδα, εξασφαλίζοντας ότι αποκομίζουν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία από τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες του Facebook.
 «Capture Attention and Drive Action» Με μεγάλη εμπειρία στο Digital Marketing και το eCommerce, η Marta Siekierska ανήκει στην ομάδα του Facebook όπου ασκεί καθήκοντα Client Solutions Manager για τις αγορές της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης.
 «Measuring What Matters» Ο Gabriel Matwiejczyk, δεν επελέγη τυχαία για τη θέση του Measurement Lead CEE στο Facebook. Με MA στην Κοινωνική Ψυχολογία και PhD στις Internet Studies, ήταν μέλος της Gemius για 5 χρόνια προτού ενταχθεί στην Nielsen, όπου πρωτοστάτησε στο λανσάρισμα των Digital Ad Ratings στην Πολωνία. Όταν δεν ασχολείται με το digital measurement, ενίοτε περνά το χρόνο του ως δρομέας μακρινών αποστάσεων.

ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ…TIPS
Δίνοντας πλέον έμφαση και στα υπόλοιπα properties του Facebook, το συνέδριο γίνεται διήμερο και προσθέτει στο πρόγραμμά του μια σειρά από εξειδικευμένα workshops, τα οποία θα διεξαχθούν την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου. Στο πλαίσιο αυτό, 70 στελέχη θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στις παρακάτω θεματικές:
«Make Instagram your Business»: Στο workshop διάρκειας 75 λεπτών, η Sedge Beswick, Managing Director της SEEN Connects, θα αποκαλύψει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει κανείς για να αξιοποιήσει επιχειρηματικά το Instagram:
 100 συμβουλές & hacks που έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς από καταξιωμένους Instagrammers.
 Τα apps που αξίζει να χρησιμοποιηθούν (αλλά και να αποφευχθούν) για τη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων.
 Οδηγίες χρήσης για τη δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου.
 Τα κακώς κείμενα στο Influencer Marketing: Τι πήγε στραβά και τι μας διδάσκει.

«How to Use Live Video Effectively»: Η εμπειρία του Alex Khan στο Live Video «μετριέται» σε εκατομμύρια followers και impressions. Ο «Most Followed Social Media & Live Video Coach» της Γερμανίας, θα μοιραστεί τα δέκα βήματα που αξίζει να ακολουθήσει κανείς για να εντάξει με επιτυχία το Live Video στο marketing mix. Πέρα από τον πρακτικό αυτό οδηγό χρήσης, οι συμμετέχοντες στο workshop θα έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν εις βάθος με τον Alex Khan απορίες και προκλήσεις.

ΗΡΘΑΝ, ΕΙΔΑΝ, ΕΙΠΑΝ…
– Polle de Maagt, Digital Strategy Consultant:
«Μάλλον το καλύτερο συνέδριο Facebook σε αυτή την περιοχή την Ευρώπης. Πραγματικά ενδιαφέρον μείγμα διεθνών ομιλητών και εξαιρετικών τοπικών cases».
– Tim Pritchard, Head of Social Media, Manning Gotlieb OMD: «Το AllThingsFacebook ήταν ένα εξαιρετικό event στο οποίο άξιζε να εμπλακείς. Έμπνευση και λεπτομερείς know-how συμβουλές από διαφορετικούς ομιλητές διαφορετικών disciplines εντός της social σφαίρας, που προσέφεραν όλοι τις γνώσεις και την εμπειρία τους».