Άγγιξε τα 63 δις ευρώ το 2016, σύμφωνα με τον IAB και την IHS Markit
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα ο IAB, ο IAB Europe και η IHS Markit, η παγκόσμια mobile διαφημιστική δαπάνη άγγιξε το 2016 τα 63 δις ευρώ, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 60,5% σε σχέση με το 2015.

Της επένδυσης αυτής εξακολουθεί να ηγείται το mobile display σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση (64,3%), ενώ ακολουθεί το mobile search με 61,1%. Το Messaging αναπτύχθηκε κατά 11,2%, καθώς οι χρήστες εξακολουθούν να μεταναστεύουν από τις υπηρεσίες messaging των operators, στις σχετικές εφαρμογές. Το 2016, το display αύξησε το μερίδιό του στο 54% όλου του mobile spend παγκοσμίως, δηλαδή στα 34 δις ευρώ. Το search απέσπασε μερίδιο 42,8% στα 27 δις ευρώ, ενώ το μερίδιο του Messaging εξακολουθεί να μειώνεται με 3,1% και 1,9 δις ευρώ. Ανά περιοχή, τη μεγαλύτερη δαπάνη απορροφά η Βόρεια Αμερική (46%, 29 δις ευρώ) και η Ευρώπη βρίσκεται στην 3η θέση με 19% και 12 δις ευρώ.