Για το brand Rothmans στη Ρωσία

Με βάση τη δημιουργική προσέγγιση «Rethink Classics», η Ευ Ζην δημιούργησε εμπειρία τηλεμεταφοράς στο Λονδίνο διάρκειας περίπου τριών λεπτών, όπου οι επισκέπτες εξερευνούν τις κλασικές και σύγχρονες πλευρές της πόλης. Η εμπειρία βιώνεται από το κοινό με τη βοήθεια VR headsets, στο πλαίσιο προωθητικών ενεργειών της Rothmans στη Ρωσία. Ταυτόχρονα, η Ευ Ζην δημιούργησε VR app σε Android, με το οποίο οι χρήστες smartphones μπορούν να βιώσουν την ίδια εμπειρία μέσα από το κινητό τους, χωρίς να είναι απαραίτητα τα headsets. H ενέργεια πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Geometry, μέλος του WPP Group που έχει πελάτη την ΒΑΤ.