Θετική ανταπόκριση στις πρώτες 60 ημέρες λειτουργίας
Τις πρώτες 60 ημέρες λειτουργίας του στην ελληνική αγορά έκλεισε το audience driven διαφημιστικό marketplace Project Agora, σημειώνοντας σύμφωνα με τους συντελεστές τα πρώτα επιτυχή τοπικά αποτελέσματα Programmatic Trading.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2014 έως 31 Ιανουαρίου 2015, περισσότεροι από 25 αγοραστές και 35 brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό αξιοποίησαν το Project Agora. Το Viewability Ratio (KPI αποτελεσματικότητας των καμπανιών που «έτρεξαν» κατά τη διάρκεια αυτή), άγγιξε το 62% επηρεάζοντας όπως αναφέρει η ανακοίνωση θετικά την απόδοση των καμπανιών κατά 38%, σε σχέση με το μέσο Viewability στην Ελλάδα. Οι AirFrance, Emirates, Forthnet, Mattel, Media Markt, Εθνική Ασφαλιστική, ΟΤΕ, Peugeot, Seat και Vodafone ήταν οι top 10 αλφαβητικά διαφημιζόμενοι κατά τη διάρκεια αυτή.