Στο πλαίσιο προώθησης της ταινίας «300: Η Άνοδος της Αυτοκρατορίας»

Η δράση έλαβε χώρα σε στάση λεωφορείου, όπου τοποθετήθηκε η αφίσα της ταινίας. Μία κάμερα, φωτογράφιζε τυχαία τους ανυποψίαστους περαστικούς και με τη βοήθεια συνεργείου σε παρακείμενο τηλεοπτικό van, ο περαστικός εμφανιζόταν μέσα σε λίγα λεπτά ως πρωταγωνιστής στην αφίσα της ταινίας, γινόταν «Θεμιστοκλής» στη θέση του «Θεμιστοκλή». Οι αντιδράσεις των περαστικών χρησιμοποιήθηκαν σε ολιγόλεπτο video που ανέβηκε στο YouTube με εντυπωσιακά, όπως επισημαίνουν οι συντελεστές, αποτελέσματα. Η ενέργεια υλοποιήθηκε με τη βοήθεια της Correct Productions. «Στόχος της συνεργασίας spiritup LAB και Tempo OMD, είναι να δημιουργήσει μια ολιστική επικοινωνία των ταινιών της Village Roadshow στην ελληνική αγορά και να ταράξει τα νερά με δημιουργικούς και πρωτότυπους τρόπους επικοινωνίας online & offline, προκειμένου να δημιουργήσει μια έντονη, άμεση, αμφίδρομη και αποτελεσματική επικοινωνία», αναφέρουν οι συντελεστές. Η συνεργασία των Τempo OMD και spiritup LΑB με την Village μετρά δύο χρόνια και περιλαμβάνει συνολική στρατηγική επικοινωνίας.