Ο συγκεκριμένος σπουδαστής έβαλε μόνος του στόχο, μέσα από 3 ημέρες δουλειάς, όχι μόνο να καταδείξει τα προβλήματα της ταυτότητας της Microsoft, αλλά και να προτείνει την δική του εκδοχή για το πώς η «κουρασμένη» ταυτότητα του mega brand θα μπορούσε να ξαναβρεί την επαφή της με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Αλλά και κυρίως πώς θα μπορέσει να εκπροσωπήσει επάξια την εμφανή προσπάθεια που κάνει το τελευταίο έτος η Microsoft για να επαναφέρει στοιχεία πρωτοπορίας στο brand της, μέσα από καινοτόμα προϊόντα όπως το Surface UI, το Windows Phone ή το νέο design standard της, το Metro.

Και κατά τη γνώμη μου, αλλά και κατά τη γνώμη πολλών ακόμη, το έκανε με μεγάλη επιτυχία. Όσοι δεν έχετε δει την μελέτη του, αναζητείστε τη στο http://www.minimallyminimal.com/journal/2012/7/3/the-next-microsoft.html . Και αξίζει να αναζητήσετε στο διαδίκτυο και κάποια από τα εκατοντάδες reviews από περισσότερο ή λιγότερο ειδικούς. Το εντυπωσιακό δεν είναι μόνο το γεγονός ότι επιτέλους κάποιος κατάφερε να ενοποιήσει αποτελεσματικά κάτω από την ίδια ταυτότητα το πλήθος των μέχρι τώρα αταίριαστων προϊόντων και brands της Microsoft. Ούτε η δυναμική που θα μπορούσε να δώσει στην επιχείρηση η νέα ταυτότητα.

Το πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ένας 21χρονος κατάφερε να πετύχει αυτό που χρόνια τώρα δεν πετυχαίνουν οι designers της Microsoft. Ίσως όμως και η απάντηση για αυτό να είναι εντυπωσιακά απλή. Ο νεαρός Andrew Kim, ήταν απαλλαγμένος από την, συχνά τρομακτική, εταιρική γραφειοκρατία και τους ατελείωτους και αλλεπάλληλους γύρους τροποποιήσεων και επεξεργασιών στo design που συνήθως έχουν ολέθριες επιπτώσεις στο αποτέλεσμα της δουλειάς. Άρα ένας «outsider» ξεκινούσε από καλύτερη θέση για να δώσει μια απλή αποτελεσματική λύση σε ένα πρόβλημα που φαινόταν εσωτερικά σύνθετο. Σκεφτείτε το.

Αξίζει εδώ και μια αναφορά στο Art Center College of Design, σπουδαστής του οποίου είναι και ο Andrew Kim. To κορυφαίο πανεπιστήμιο στον κόσμο του design, του οποίου οι απόφοιτοι στην Ελλάδα, αν και πιθανότατα δεν ξεπερνούν σε πλήθος κάποιον μονοψήφιο αριθμό, καταφέρνουν και διαμορφώνουν τις τάσεις του αποτελεσματικού εμπορικού design στην ελληνική σκηνή και έχουν βοηθήσει δεκάδες ελληνικά brands να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.