Marketing Week - Μειωμένη εμφανίζεται η επένδυση στη ραδιοφωνική διαφήμιση

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Το 1ο τρίμηνο 2019, σύμφωνα με το Spot Monitor

Μειωμένη εμφανίζεται η επένδυση στη ραδιοφωνική διαφήμιση

8 Απριλίου 2019 | 16:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Advertising,Trends,Ραδιόφωνο

Με μειωμένη επένδυση στο ραδιόφωνο φαίνεται να ξεκίνησε το 2019 για τα brands, σε επίπεδο διαφημιστικού χρόνου, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Spot Monitor.

Συγκεκριμένα, το 1ο τρίμηνο του 2019 ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος, σε δευτερόλεπτα, υπήρξε κατά 11,81% μειωμένος σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη, με ποσοστό 21,61%, ενώ ακολουθούν η Αθήνα με -10,42% και η Περιφέρεια με -10,16%. Η κατηγορία που επένδυσε περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή της σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο είναι τα τρόφιμα-ποτά, με σημαντική μείωση όμως, από 5.008.398 δευτερόλεπτα το 2018 σε 3.681.150 το 2019.

Ακολουθούν οι κατηγορίες κινητή τηλεφωνία, οικονομικοί οργανισμοί και διασκέδαση. Σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων συνεχίζει να κατέχει την πρωτιά και τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά. Την πρώτη τετράδα απαρτίζουν οι Lidl, Μασούτης, Vodafone και ΑΒ Βασιλόπουλος. Το brand που αύξησε περισσότερο τη διαφημιστική προβολή του σε επίπεδο χρόνου ήταν η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης. Σε επίπεδο περιοχών, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο στην Αθήνα κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η Lidl. Στο τρίμηνο, ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Μάρτιος, με 11.256.447 δευτερόλεπτα.

Marketing Week Online( 8 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778