Marketing Week - Γρηγόρης Αντωνιάδης, ΣΔΕ: «Θέλουμε το 2019 να είναι χρονιά θεσμικής ηρεμίας»

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Συνέντευξη στην ειδική έκδοση του Marketing Week «TV Insider 2019»

Γρηγόρης Αντωνιάδης, ΣΔΕ: «Θέλουμε το 2019 να είναι χρονιά θεσμικής ηρεμίας»

16 Νοεμβρίου 2018 | 17:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τηλεόραση

«Θα θέλαμε το 2019 να είναι χρονιά ηρεμίας. Το να μην έχουμε θεσμικά θέματα είναι προϋπόθεση για να μπορέσει η αγορά να ξαναβρεί το βηματισμό της και να επέλθει εκ νέου ισορροπία στην λειτουργία της».

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του ΣΔΕ στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ειδική έκδοση «TV Insider 2019: The day after» που ετοιμάζει το Marketing Week για τον Δεκέμβριο. O Πρόεδρος του ΣΔΕ τονίζει ακόμα ότι όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση, η απόφαση των πλατφορμών να μην δημοσιοποιούν τις μετρήσεις τηλεθέασης των εκπομπών τους, τους στερεί από κάποιες διαφημιστικές ευκαιρίες. Παράλληλα, υποστηρίζει ότι η πλατφόρμα αγοράς τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, όπως τελικά διαμορφώθηκε από τους 3 εταίρους, ΣΔΕ-ΕΔΕΕ-ΕΙΤΗΣΕΕ, απέτρεψε τη μεγάλη μετακίνηση κονδυλίων από την τηλεόραση προς τα άλλα Μέσα, που θα προκαλούσε το σύστημα δημοπρασίας το οποίο είχε αρχικά ψηφιστεί.

Στην ειδική αυτή έκδοση του Marketing Week, που ετοιμάζεται με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του διαγωνισμού των τηλεοπτικών αδειών πανελλαδικής εμβέλειας και καταγράφονται οι αλλαγές και οι νέες τάσεις στο ευρύτερο τηλεοπτικό οικοσύστημα της χώρας, μιλούν ακόμα οι: Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος ΕΙΤΗΣΕΕ, Ροδόλφος Μορώνης, Αντιπρόεδρος του ΕΣΡ, Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Οργάνωσης και Πολιτικής ΜΜΕ, πρώην Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος, Nielsen Audience Measurement, Κάρολος Αλκαλάι, Γενικός Διευθυντής, Star Channel, Γιώργος Πλειός, Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μέλος του ΕΣΡ, Νίκος Παναγιώτου, Λέκτορας Τμήματος Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ιωάννα Βωβού, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, Γιάννης Σφακιανάκης, Εμπορικός Διευθυντής Σκάι, Τάσος Κατσικαδάκος, Commercial, Digital & Research Director, ΑΝΤ1, Κική Συλβεστριάδου, Chief Operations Officer, Open ΤV, Μίλτων Παπαδάκης, Σύμβουλος Μέσων, Διευθύνων Σύμβουλος Mediarisk κ.α.

Marketing Week Online( 16 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778