Marketing Week - «Η ΕΙΤΗΣΕΕ θα αντιδράσει σε επενδυτές που χρησιμοποιούν κρατική ενίσχυση»

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Συνέντευξη του Πάνου Κυριακόπουλου στο «TV Insider 2019» του Μarketing Week που κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο

«Η ΕΙΤΗΣΕΕ θα αντιδράσει σε επενδυτές που χρησιμοποιούν κρατική ενίσχυση»

6 Νοεμβρίου 2018 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

«Η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 60% την περίοδο της κρίσης δεν θα ανακτηθεί ποτέ. Η αύξηση της δαπάνης για την τηλεόραση θα εξαρτάται από τον ρυθμό ανάπτυξη της οικονομίας και εκτιμάται ότι θα κινείται σε μονοψήφια ποσοστά»…

«Εάν υπάρχουν επενδυτές οι οποίοι με δικά τους χρήματα θέλουν να επενδύσουν στην τηλεόραση είναι καλοδεχούμενοι. Εάν όμως οι “επενδυτές” χρησιμοποιούν άμεσα ή έμμεσα κρατική ενίσχυση για να εισέλθουν στην αγορά με άλλους σκοπούς, τότε η ΕΙΤΗΣΕΕ θα αντιδράσει». Πρόκειται για ορισμένες μόνο από τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και βαρυσήμαντες δηλώσεις που κάνει ο Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ σε συνέντευξη που παραχωρεί στην ειδική έκδοση του Marketing Week, «ΤVInsider: The day after». H ειδική αυτή έκδοση αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο, με στόχο να αναδείξει τα νέα θεσμικά και τεχνολογικά δεδομένα στα οποία θα βαδίσει η ελληνική τηλεόραση το 2019.

Στην έκδοση συμμετέχουν ακόμα με εξαιρετικά σημαντικές συνεντεύξεις και αρθρογραφία οι Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος Nielsen Audience Measurement, Ροδόλφος Μορώνης, Αντιπρόεδρος ΕΣΡ, Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Οργάνωσης και Πολιτικής ΜΜΕ, πρώην Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Πλειός, Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μέλος του ΕΣΡ, Κάρολος Αλκαλάι, Γενικός Διευθυντής του Star Channel, Λυδία Μιχαήλ, Διευθύντρια Προγράμματος Alpha, ενώ αναμένεται η κατάθεση απόψεων και σχολίων πολλών ακόμα σημαντικών ανώτατων και ανώτερων στελεχών της ευρύτερης αγοράς της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, των ΜΜΕ και Θεσμικών Οργάνων.

Marketing Week Online( 6 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778