Marketing Week - Η Νova και Warner Bros επεκτείνουν τη συνεργασία τους

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Με αποκλειστικό περιεχόμενο πρώτης προβολής

Η Νova και Warner Bros επεκτείνουν τη συνεργασία τους

24 Νοεμβρίου 2016 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Τηλεόραση

Η Nova προχώρησε σε ανανέωση της μακρόχρονης συνεργασίας της με την Warner Bros, μέσω της οποίας η Warner Bros θα συνεχίσει να δίνει αποκλειστικά για πρώτη προβολή στη Nova όλες τις ταινίες και το πρόγραμμά της.

Στο πλαίσιο αυτό, τα κανάλια Novacinema εξασφαλίζουν όλες τις πρεμιέρες της Warner Bros καθώς και επιλογές σε διάσημες σειρές. Ταυτόχρονα, επιλεγμένες σειρές που ξεχώρισαν στα LA screenings, όπως η νέα σειρά Lethal Weapon και οι νέοι κύκλοι των Blindspot II και Gotham III, συνεχίζουν να παίζουν αποκλειστικά στα κινηματογραφικά κανάλια της Nova. Τέλος, μέσω της συμφωνίας, το πρόγραμμα των καναλιών Novacinema θα εμπλουτίζουν διαχρονικές επιτυχίες του studio, μέσα από αφιερώματα και ειδικά σχεδιασμένες ζώνες.

Όλες οι ταινίες θα μεταδίδονται αποκλειστικά από τα κανάλια Novacinema σε ποιότητα HD, σε Ελλάδα και Κύπρο, πριν προβληθούν σε οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό κανάλι, συνδρομητικό ή ελεύθερης μετάδοσης. Η συμφωνία εξασφαλίζει δικαιώματα για μετάδοση των ταινιών της Warner Bros και μέσω της υπηρεσίας Nova GO σε laptops, tablets και smart phones και μέσω της νέας υπηρεσίας Nova On Demand, υποστηρίζοντας τη στρατηγική της Nova για διάθεση περιεχομένου μέσω νέων υπηρεσιών. Η Warner Bros είναι ένα από τα μεγαλύτερα studios του Hollywood. Κάθε χρόνο παράγει ταινίες και σειρές που ξεχωρίζουν στο Αμερικάνικο και Ελληνικό Box Office.

Marketing Week Online( 24 Νοεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Καφές: Χαρμάνι ευρηματικής επικοινωνίας & νέες τάσεις οδηγούν τον κλάδο

Η σταδιακή στροφή στην κατανάλωση καφέ εντός οικίας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, τροφοδοτείται με ευρηματικές προωθητικές ενέργειες και προϊοντικές καμπάνιες σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, ενώ οι on-trade πωλήσεις με openings και λανσαρίσματα νέων τάσεων και προϊόντων. Με ένα δυνατό χαρμάνι ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ο κλάδος επιδιώκει να διατηρήσει το «άρωμά» του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778