Marketing Week - Παγκόσμιο media spec για την GlaxoSmithKline

Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Με τη συμμετοχή των MediaCom και PHD

Παγκόσμιο media spec για την GlaxoSmithKline

13 Ιουλίου 2015 | 17:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Specs,Φαρμακοβιομηχανία

Στην αναθεώρηση του global media λογαριασμού της, αξίας 1,4 δισ. ευρώ, προχωρά η GlaxoSmithKline.

(ΜΠΡΕΝΤΦΟΡΝΤ) Στο spec, το οποίο ακολουθεί την ολοκλήρωση του joint venture της GSK με την Novartis τον Μάρτιο του 2015, συμμετέχουν οι MediaCom, τωρινός ανάδοχος του βρετανικού λογαριασμού, και PHD, ανάδοχος του λογαριασμού στις ΗΠΑ. Η τελευταία αναθεώρηση του global media planning and buying λογαριασμού της GSK είχε πραγματοποιηθεί πριν 2 χρόνια, με αναδόχους τις Group M και Omnicom Media Group. Η PHD του OMG είχε οριστεί ανάδοχος σε ΗΠΑ, Καναδά και Δυτική Αφρική, η MediaCom του Group M στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Dentsu Aegis Network στην Ιαπωνία. Στο spec δεν συμμετέχει η Starcom, η οποία προσέφερε τις υπηρεσίες της για brands της Novartis.

(Πηγή: Campaign)

Marketing Week Online( 13 Ιουλίου 2015)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778