Παγκόσμιο rebranding με νέα φιλοσοφία «I want my MTV»

Για το σκοπό αυτό, το MTV χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την B-Reel Creative, έτσι ώστε τα βίντεο να είναι στον αέρα μέσα σε δύο ώρες. Το σύστημα επιτρέπει επίσης στην ομάδα του MTV να επιμελείται το περιεχόμενο και να το φιλτράρει ανάλογα με την επικαιρότητα, την pop κουλτούρα ή το local trend. Τις επόμενες μέρες το MTV θα λανσάρει και νέους τρόπους για να δημιουργούν οι fan περιεχόμενο που θα βγαίνει στον αέρα. Ένας από αυτούς είναι και το MTV Canvas, ένα online λεύκωμα που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν visual art. Επίσης, το MTV θα προβάλλει νέους video art καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, σε μια σειρά νέων Art Breaks. Video art, μουσική και storytelling θα προβάλλονται ανάμεσα στο πρόγραμμα του καναλιού.