Με την αξία του λογαριασμού να ανέρχεται στα 4 δισ. ευρώ
Σε διαδικασία αναθεώρησης του global media λογαριασμού της προχωρά η Unilever, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

(ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ) Η αξία του λογαριασμού ανέρχεται στα 4 δισ. ευρώ, με την Unilever να διεξάγει το σχετικό spec κάθε τρία χρόνια. Οι τωρινές της media συνεργασίες λήγουν στο τέλος του 2015, και περιλαμβάνουν τη Mindshare σε συγκεκριμένες αγορές της Ευρώπης, Βόρειο Αμερική και Αφρική, την Initiative του ομίλου Interpublic σε Λατινική Αμερική, χώρες της Ευρώπης και τη Ρωσία, και την PHD σε Ασία και ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές. Το τελευταίο spec διενεργήθηκε το 2012, με τη Mindshare να διατηρεί τα media στη Δυτική Ευρώπη.