Marketing Week - Η Unilever σε παγκόσμιο media spec

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Με την αξία του λογαριασμού να ανέρχεται στα 4 δισ. ευρώ

Η Unilever σε παγκόσμιο media spec

29 Ιανουαρίου 2015 | 18:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Specs,Είδη Οικιακής Χρήσης

Σε διαδικασία αναθεώρησης του global media λογαριασμού της προχωρά η Unilever, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

(ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ) Η αξία του λογαριασμού ανέρχεται στα 4 δισ. ευρώ, με την Unilever να διεξάγει το σχετικό spec κάθε τρία χρόνια. Οι τωρινές της media συνεργασίες λήγουν στο τέλος του 2015, και περιλαμβάνουν τη Mindshare σε συγκεκριμένες αγορές της Ευρώπης, Βόρειο Αμερική και Αφρική, την Initiative του ομίλου Interpublic σε Λατινική Αμερική, χώρες της Ευρώπης και τη Ρωσία, και την PHD σε Ασία και ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές. Το τελευταίο spec διενεργήθηκε το 2012, με τη Mindshare να διατηρεί τα media στη Δυτική Ευρώπη.

Marketing Week Online( 29 Ιανουαρίου 2015)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778