Marketing Week - Στη Starcom MediaVest τα global media της Asics

Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ανάθεση μετά από spec

Στη Starcom MediaVest τα global media της Asics

20 Ιουνίου 2014 | 18:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,News,Ένδυση

Το ιαπωνικό sportswear brand Asics ανέθεσε μετά από spec τον παγκόσμιο media planning and buying λογαριασμό της στη Starcom MediaVest Group.

(ΚΟΜΠΕ) Το spec ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο με σκοπό την ανάληψη του λογαριασμού από ένα και μόνο agency, και συμμετείχαν σε αυτό άλλα δύο agencies. Η Starcom MediaVest Group θα χειρίζεται την παγκόσμια επικοινωνιακή στρατηγική, το media planning and buying και το data analytics της Asics, και θα συνεργαστεί με το παγκόσμιο διαφημιστικό της agency, 180 Amsterdam, για την ανάπτυξη integrated επικοινωνιακού μοντέλου σε 14 αγορές. Ο Justin White, global client managing director της SMG, δήλωσε: «Η Asics είναι ένα εξαιρετικό brand με υψηλούς στόχους και είμαστε ενθουσιασμένοι και ανυπομονούμε να τους πετύχουμε μαζί».

Marketing Week Online( 20 Ιουνίου 2014)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778