Έσοδα, κόστη και ανάπτυξη σε πρώτο πλάνο, στο συνέδριο του Marketing Week, την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου

Το συνέδριο διοργανώνεται από το Marketing Week την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου και θα εστιάσει μεταξύ άλλων στις σημαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες που καλούνται να διερευνήσουν οι εκδότες στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν ενδιαφέρουσες ομιλίες και cases κορυφαίων διεθνών ομιλητών, όπως είναι οι Allan Marshall, Chief Information Officer του βρετανικού Telegraph Media Group, Katharina Borchert, CEO των ψηφιακών μέσων του Der Spiegel, Larry Kilman, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικός Διευθυντής Επικοινωνίας και Public Affairs της World Association of Newspapers and New Publishers (WAN-IFRA), Tor Jacobsen, Διευθύνων Σύμβουλος της VG Mobile, Cathy Ma, επικεφαλής της στρατηγικής social media της IPC Media της Μεγάλης Βρετανίας και Ramon Puchades, Διευθυντής Social Media της Unidad Editorial (El Mundo, Marca, Expansion).

H ατζέντα του συνεδρίου θα κινηθεί σε τρεις βασικούς άξονες:
1. Στην «πολυμεσική» στρατηγική των εκδοτών, από την άντληση εσόδων (διαφήμιση, επί πληρωμή περιεχόμενο, e-commerce κ.α.), στη διαχείριση κόστους και από την αναδιοργάνωση δομών και τρόπου λειτουργίας, στην αναζήτηση νέων δεξιοτήτων και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

2. Στην επέκταση σε νέες πλατφόρμες, όπως είναι τα smartphones και τα tablets, αλλά και στα διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα που πιθανόν προκύπτουν.

3. Στην παρουσία των εκδοτικών brands στα social media, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας, του engagement των χρηστών, αλλά και στα νέα έσοδα.

Τα επιμέρους ζητήματα που θα συζητηθούν καλύπτουν όλους τους τομείς της ψηφιακής εκδοτικής δραστηριότητας, όπως την ανάπτυξη νέου περιεχομένου και νέων –πιθανόν επί πληρωμή- υπηρεσιών, την ενιαία και δυναμική εμπορική πολιτική στις διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες, ενίοτε σε συνδυασμό με τα «παραδοσιακά» κανάλια (εφημερίδες, περιοδικά κ.α.), την ανάπτυξη ανταγωνιστικού βίντεο περιεχομένου σε διαφορετικές θεματικές κατηγορίες , τις επενδυτικές προτεραιότητες σε πλατφόρμες, ανθρώπινους πόρους και τεχνολογία, την δημιουργία συνεργειών τόσο σε εσωτερικό επίπεδο, όσο και στην ευρύτερη αγορά.

To Publishing Conference 2013 έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), ενώ χορηγοί του είναι οι εταιρείες AdTech, Atcom, Fast River clic2c, Nest Media, ATC News Asset, Rascal.